Przedsiębiorcy w kampanii Fundacji Polska Bezgotówkowa
  • 1
  • 1
3.04.2024

Przedsiębiorcy w kampanii Fundacji Polska Bezgotówkowa

Ogólnopolska kampania Fundacji Polska Bezgotówkowa pokazuje przedsiębiorców, którzy wzięli udział w programie i korzystają z otrzymanych od niej terminali.

W ten sposób Fundacja Polska Bezgotówkowa pokazuje, że każdy, nawet niewielki biznes może dzięki nowoczesnym płatnościom szybciej się rozwijać i zwiększać swoją konkurencyjność.

– W naszej komunikacji chcemy zwrócić szczególną uwagę na fakt, że płatności bezgotówkowe mogą być dostępne dla każdego. Niezależnie od wielkości i rodzaju biznesu, który prowadzi. Wdrożenie ich przynosi szereg udogodnień. Promujemy ideę hasła „Płać jak lubisz”. Zależało nam w tym również na pokazaniu przedsiębiorcom perspektywy klientów, którzy cenią możliwość wyboru sposobu płatności – komentuje Anna Spychalska-Grzeszek, dyrektor obszaru marketingu i produktów w Fundacji Polska Bezgotówkowa.

Emisja spotu w kanałach telewizyjnych potrwa do końca kwietnia w stacjach ogólnopolskich: TVP, Polsat, TVN. Materiały ukazywać się będą również w kanałach tematycznych dopasowanych do grupy docelowej. Będą to m.in. TV4, Polsat 2, TV Puls, Puls2, TV6, Kino Polska, Discovery, TVN24, TVN 24 BiS, TVN7, TTV. Dodatkowo zaplanowano emisje na dwóch platformach VoD – Player oraz Polsatbox.

Równolegle prowadzona jest kampania radiowa w stacjach RMF FM, Radio Zet, RMF Classic, RMF Maxxx, Meloradio, Plus, Radio Złote Przeboje oraz wybrane radiostacje lokalne. Kampania obejmie również digital. Wykorzystano content marketing, mailingi, display. Także działania PR realizowane w wybranych tytułach prasowych i na ogólnopolskich oraz branżowych portalach internetowych.

Za przygotowanie reklamy i zakup mediów odpowiada agencja Wavemaker. Działania digital wspierane są przez agencję They. Działania komunikacyjne koordynuje agencja Solski PR.

  • 1
Kampania reklamowa Fundacji Polska Bezgotówkowa

Przedsiębiorcy w kampanii Fundacji Polska Bezgotówkowa

3 kwietnia 2024