„Bank dobrych decyzji” – nowa platforma komunikacyjna banku BNP Paribas
  • 0
  • 3
4.04.2024

„Bank dobrych decyzji” – nowa platforma komunikacyjna banku BNP Paribas

Bank BNP Paribas w najnowszej kampanii „Bank dobrych decyzji” pokazuje, na jak wiele rzeczy może mieć wpływ instytucja odpowiedzialna społecznie. Zachęca do poznania pod tym względem instytucji finansowych.

Ma to być argument dla tych klientów, dla których znaczenie ma to, aby działania i wartości firm były zgodne z ich wartościami. Uzupełnieniem kampanii są nowości w ofercie banku, m.in. karta tenisowa Visa. Elementami kampanii będą spoty telewizyjne, kampanie display i komunikacja w mediach społecznościowych. To także nowa odsłona wizualna i hasło „Bank dobrych decyzji”.

Stawiając pytanie „Jakie decyzje podejmuje mój bank?”, BNP Paribas stara się skłonić klientów do refleksji

  • Czy np. ich bank może dać im wsparcie w tym, co rzeczywiście dla nich ważne?
  • Czy może im pomóc w podejmowaniu codziennych życiowych decyzji?
  • Czy powierzonymi przez klientów pieniędzmi zajmują się w ich bankach ludzie, którzy myślą podobnie?

Bank BNP Paribas podkreśla, że prowadzi wiele działań pozafinansowych. Porusza m.in. kwestie różnorodności, równouprawnienia, dostępności, edukacji, digitalizacji czy środowiska naturalnego.

W spotach i pozostałych materiałach niosących przekaz kampanii poruszone zostaną kwestie m.in.:

  • ułatwień w oddziałach dla osób z niepełnosprawnościami,
  • wspierania stypendiami zdolnej młodzieży,
  • promowania edukacji finansowej dzieci,
  • zaangażowania banku we wspieranie potrzebujących w ramach Szlachetnej Paczki.

– Platforma „Bank dobrych decyzji” dotyczy ważnych aspektów biznesowych, takich jak rezygnacja z finansowania przemysłu węglowego, tytoniowego czy futrzarskiego. Przede wszystkim jednak mówi o naszym realnym wpływie na otaczającą rzeczywistość. Tym, co dla klientów ważne w ich najbliższym otoczeniu. Choćby dzięki takim naszym programom, jak Misja Edukacja, już ponad 100 tys. dzieci poszerzyło swoją wiedzę o finansach. Pomogliśmy także ponad 1000 lokalnych organizacji i fundacji.

Głęboko wierzymy, że rola biznesu nie ogranicza się do zwiększania zysków czy podnoszenia jakości usług. Jako część społeczeństwa, firmy powinny aktywnie przyczyniać się do tworzenia przyjaznego otoczenia i dawać innym dobry przykład – mówi Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający Pionu Komunikacji, Marketingu i Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas.

Od 3 kwietnia spoty kampanii są emitowane w telewizji, na platformach VOD i na YouTube. Kampania będzie wzmocniona działaniami reklamowymi w serwisach zasięgowych oraz w mediach społecznościowych. Za przygotowanie kampanii odpowiedzialna była agencja Publicis Worldwide Poland, a za planowanie i zakup mediów Havas Media Poland.

  • 3
BNP Paribas z nową platformą komunikacyjną

BNP Paribas z nową platformą komunikacyjną

BNP Paribas z nową platformą komunikacyjną
BNP Paribas z nową platformą komunikacyjną

4 kwietnia 2024

3 kwietnia 2024