0 1 0 19.12.2024Trwa sprzedaż charytatywnego Złotego Kalendarza 2025Agencja GoldenSubmarine ponownie wystawiła na sprzedaż Złote Kalendarze z ilustracjami swoich pokładowych artystów. Cały przychód tradycyjnie wesprze Fundację Dajemy Dzieciom Siłę.
1 1 0 18.12.2024„Dogadajmy się w święta” – Michał Żebrowski apeluje w kampanii o spokój przy wigilijnym stoleJak rozmawiać w święta, by się nie pokłócić? Fundacja Nowej Wspólnoty udziela porad w akcji „Dogadajmy się w święta!”. W spocie wystąpił Michał Żebrowski.
1 1 0 18.12.2024„Jesteś tylko głosem” – kampania firmy Discidius walcząca z dyskryminacją pracowników call centerRuszyła kampania „Jesteś tylko głosem” firmy Discidius, która tworzy oprogramowanie do optymalizacji pracy w call center. Celem kampanii jest uświadomienie ludziom trudności, z jakimi mierzą się pracownicy call center. Przygotowano spot, który ukazuje realia pracy w branży, ze szczególnym uwzględnieniem problemu dyskryminacji kobiet.
0 3 0 18.12.2024„Ranking nieufności Polaków 2024” – badanie SW ResearchOgromna nieufność wobec Rosjan, największa akceptacja dla Amerykanów i naszych południowych sąsiadów. Brak zaufania wpisuje się w pewien ogólny wzorzec, ale kluczową rolę ogrywa poziom wykształcenia i światopogląd. Tak wynika z raportu SW Research.
0 1 0 18.12.202481 proc. Polek uważa, że obowiązki domowe nie są wyłącznie sprawą kobiet21 proc. mężczyzn i 45 proc. kobiet deklaruje, że wykonuje większość prac domowych. Równy podział zadań deklaruje 39 proc. mężczyzn i 29 proc. kobiet. Takie dane przynosi raport „Polki i przedsiębiorczość 2024: Obowiązki domowe a równouprawnienie”.
0 1 0 18.12.2024Agencja Fabryka Marketingu odświeża komunikację wizualnąWarszawska agencja mediowa Fabryka Marketingu zakończyła proces odświeżenia swojego brandu. Zmiany w kolorystyce i typografii mają podkreślać synergię człowieka i liczb, kreatywności i precyzji.
0 3 0 17.12.2024Jedna czwarta Polaków zadłuża się na Boże Narodzenie – badanie Krajowego Rejestru DługówJedna czwarta Polaków zadłuża się na organizację świąt Bożego Narodzenia, aby były wystawne. Aż 6 proc. zrobiło to wielokrotnie. Najczęściej konsumenci sięgają po pomoc rodziny – wynika z badania „Święta na bogato”, przeprowadzonego na zlecenie Krajowego Rejestru Długów.
0 6 0 17.12.2024Balcia Insurance stworzyła mapę w FortniteInsurtech Balcia stworzył mapę „Balcia Mega Mansion” w grze Fortnite. W ten sposób chce połączyć tak różne światy, jak gaming i ubezpieczenia.
1 1 0 17.12.2024Świąteczna reklama Lidla pokazuje radość z dzielenia sięTegoroczny świąteczny spot Lidla to historia wigilijnej nocy, podczas której życzenie dziewczynki pozwala spełniać marzenia innych. Wyreżyserował go Tom Hooper, który ma na swoim koncie m.in. film „Jak zostać królem”.
0 1 0 17.12.2024Oddaj krew, odbierz choinkę w ramach akcji „Choinka dla życia”Honorowi Dawcy Krwi mogą otrzymać świąteczne drzewko w podziękowaniu za ofiarowaną krew. Już czwarty raz Lasy Państwowe przygotowały akcję promującą ideę honorowego krwiodawstwa. Wszystkim, którzy 18 grudnia 2024 r. oddadzą krew w jednym z Regionalnych Centrów Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, leśnicy podziękują, wręczając świąteczne drzewko.