1 1 0 2.10.2025Rozszerzone funkcje monitorowania organizmu – kampania smartwacha HuaweiHuawei CBG (Consumer Business Group) ruszył z kampanią promującą najnowsze smartwatche z serii Huawei Watch GT 6. Komunikacja skupia się wokół rozszerzonych możliwości monitorowania aktywności sportowych i zdrowia, jak i znacznie wydłużonego czasu pracy na jednym ładowaniu.
1 1 0 2.10.2025Lody waniliowe jako symbol nudy w spocie smartfona Google PixelSpot smartfona Google Pixel „Vanilla” pokazuje wszechobecność smartfonów w codziennych sytuacjach. Zamiast tych urządzeń wszyscy bohaterowie trzymają w rękach identyczne lody w wafelku. Wanilia ma tu być symbolem nudy i nijakości starych modeli smartfonów.
0 1 0 2.10.2025Już 16 października webinar „Top zmian wśród Młodych, na które Twój marketing może nie być gotowy”Agencja badawcza IQS zaprasza na bezpłatny webinar oparty na siódmej edycji raportu syndykatowego „Świat Młodych”. Webinar odbędzie się 16 października o godz. 11:00.
1 1 0 2.10.2025Radio blisko słuchaczy – kampania „Generacja Radia Zet”Startuje nowa kampania wizerunkowa Radia Zet. Obejmie największe stacje telewizyjne, reklamę zewnętrzną, kina, prasę, portale internetowe oraz media społecznościowe.
1 1 0 2.10.2025Salon piękności dla psów w spocie Banku Millennium skierowanym do przedsiębiorcówBank Millennium w nowej reklamie telewizyjnej promuje Konto Mój Biznes. Zakładając rachunek i spełniając warunki aktualnej promocji, zyskać można nawet 3600 zł na dobry start dla firmy.
1 1 0 2.10.2025Rozterki małżeńskie u wróżki w kampanii GrześkówMarka wafli Grześki kontynuuje komunikację Bonus Paki, pozostając w klimacie przepowiedni. W 15-sekundowym spocie ponownie pojawia się wróżka. Zagląda w szklaną kulę, żartobliwie komentuje małe rodzinne różnice zdań, a przy tym przypomina o nowej ofercie.
1 2 0 1.10.2025Przebój Anity Lipnickiej sprzed lat w kampanii Alior Banku – „Nie bój się bać”Alior Bank razem z artystami – zespołem Pro8l3m i Anitą Lipnicką – chce łączyć muzykę z nowoczesnym podejściem do finansów. W ramach nowej kampanii przewidziano m.in. szeroką obecność ATL, BTL i digital, współpracę z influencerami oraz limitowaną kartę płatniczą.
0 1 0 1.10.2025Anna Mucha w kampanii marki kolagenu Glam4YouFirma Polski Lek (Grupa Maspex) rusza z kampanią reklamową kolagenów marki Glam4You. W reklamie wystąpi aktorka Anna Mucha.
0 4 0 1.10.2025Medicover Sport chce pokazać, że sport wzmacnia relacje w miejscu pracyKampania wizerunkowa pakietów dostępu do obiektów sportowych Medicover Sport ma pokazać, że sport nie tylko wpływa na zdrowie, ale także realnie wzmacnia relacje i współpracę w miejscu pracy. To opowieść o tym, jak aktywność fizyczna staje się częścią codzienności – zarówno prywatnej, jak i zawodowej.
0 1 0 30.09.2025NASK publikuje kolejną edycję badania „Nastolatki”Pięć godzin dziennie bez jednej minuty w dni powszednie, a w weekendy pięć godzin i szesnaście minut. Tyle czasu nastolatki spędzają w internecie, jak wynika z raportu „Nastolatki" opublikowanego przez NASK. Średni wiek kontaktu z pornografią to 11 lat. Co trzeci nastolatek ogląda ją regularnie – codziennie lub kilka razy w tygodniu. Badanie pokazuje rozdźwięk między rzeczywistością a tym, co wiedzą o swoich dzieciach rodzice.