2 1 0 0 0 20.03.2024Romet rusza z wiosenną kampanią reklamowąProducent rowerów Romet rozpoczął sezon rowerowy kampanią obejmującą radio, telewizję oraz internet. W radiu pojawi się konkurs „Rowerowa wiosna z Radiem Zet”, a rowery elektryczne będą lokowane w programie „Dzień dobry TVN”.
0 1 0 0 0 20.03.2024Oczekiwania Polaków wobec reklam w 2024 r. – badanie Instytutu Inbound Marketingu, SW Research i LoveBrands GroupNa pytanie zadane w 2024 r.: „Gdzie na co dzień masz kontakt z reklamą?” ponad 76% Polaków wskazuje telewizję. 45% Polaków twierdzi, że ma swoje ulubione reklamy, 27%, że oglądanie reklam to miłe zajęcie, a 24%, że ufa ich przekazom. To wyniki badania zrealizowanego na zlecenie Instytutu Inbound Marketingu we współpracy z agencją badawczą SW Research oraz LoveBrands Group.
0 1 0 0 0 20.03.2024Blisko 90 proc. użytkowników adblocków na różne sposoby dopuszcza komunikację marketingową – raport o adblockach (IAB Polska)Najnowsza edycja badania IAB Polska na temat zjawiska blokowania reklam pokazuje znaczące wyhamowanie wzrostu liczby użytkowników adblocków, który odnotowano w poprzednich badaniach z lat 2016 (36 proc.) i 2017 (42 proc.). Wzrasta natomiast liczba osób akceptujących przekaz reklamowy.
0 1 0 0 0 20.03.2024Samsung rozszerza współpracę z VMLNa początku 2024 r. współpraca Samsunga i agencji VML została poszerzona o dodatkowy zakres: kompleksowej obsługi kreatywnej dywizji Mobile.
0 1 0 0 0 20.03.2024Echa webinaru Brandly360 „Dynamic pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność?”Wyzwania związane z wdrożeniem automatyzacji cen, praktyczne i wartościowe dla skalowania sprzedaży przykłady implementacji dynamicznych strategii cenowych, wykorzystanie sztucznej inteligencji w procesie wyznaczania cen, zastosowania zjawiska automatyzacji w sprzedaży i marketingu, a także występujące na rynku rozwiązania dla e-commerce. To wszystko omówiono podczas organizowanego przez Brandly360 webinaru „Dynamic pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność?”.
0 1 0 0 0 20.03.2024Zwrot z performance marketingu zależy od wielkości marki – wyniki badaniaStart-upy mogą uzyskać duży zwrot z inwestycji w marketing efektywnościowy (performance marketing), ale większe firmy uzyskają wyższy zwrot z działań związanych z budowaniem marki. Wskazuje na to badanie, którego wyniki zaprezentowano podczas amerykańskiej konferencji SXSW 2024.
0 1 0 0 0 20.03.2024„Kryzys dobrostanu. Młodzi dorośli 2024” – konferencja już 20 maja20 maja w Warszawie odbędzie się konferencja „Kryzys dobrostanu. Młodzi dorośli 2024”. Konferencji towarzyszy premiera raportu „Młodzi Dorośli 2024 – Piramida dobrostanu”.
0 9 0 0 0 19.03.2024Rynek reklamy w lutym 2024 r. – badanie AdRealW lutym 2024 r. odnotowano 80,06 mld emisji kreacji reklamowych w internecie. Średnia częstotliwość kontaktu z reklamą na użytkownika wyniosła 2809 kontaktów – wynika z danych GemiusAdReal.
0 1 0 0 0 19.03.2024 ARTYKUŁ SPONSOROWANYJak tworzyć niezapomniane Customer Experience?W świecie, gdzie różnice między produktami i usługami zacierają się, to właśnie dobre doświadczenia klientów rysują drogę do serc i umysłów. Pomyśl o Customer Experience (CX) jak o składniku, który pomoże wyróżnić się Twojej marce oraz zdobyć lojalność klientów. W erze, gdzie CX wyznacza nowe granice rywalizacji, odkrywanie i wdrażanie najlepszych praktyk w tej dziedzinie staje się kluczową strategią dla firm pragnących wybić się ponad przeciętność.
1 1 0 0 0 19.03.2024Kampania OLX promuje fachowców od remontówKampania telewizyjna OLX w humorystyczny sposób pokazuje, jak łatwo i wygodnie znaleźć potrzebnego fachowca.