mPay z nową agencją public relations
  • 0
  • 1
3.04.2024

mPay z nową agencją public relations

Aplikacja finansowa mPay, z której usług korzysta ponad 1,5 mln użytkowników, rozpoczęła współpracę z agencją public relations Partner of Promotion.

Agencja zajmie się realizacją kompleksowych działań komunikacyjnych marki płatności mobilnych, w tym m.in.:

  • prowadzeniem biura prasowego,
  • realizacją działań niestandardowych,
  • doradztwem w obszarze komunikacji kryzysowej,
  • działaniami w social mediach.

Poprowadzi także komunikację medialną najnowszej kampanii mPay, „Płatności Fair-Play”. Jej twarzą został były wybitny piłkarz, a obecnie przedsiębiorca, inwestor i właściciel Wisły Kraków – Jakub Błaszczykowski.

  • 1
mPay współpracuje z agencją Partner of Promotion

mPay współpracuje z agencją Partner of Promotion

3 kwietnia 2024

2 kwietnia 2024