Nie można ich zablokować, pomniejszyć, przewinąć. Można na nich zobaczyć kampanie społeczne, komunikaty dla bezdomnych, jak i reklamy marek premium sprzedających za miliony. Reklamy w formacie digital out of home (DOOH) zyskują na popularności, ale napotykają sporą przeszkodę – uchwały krajobrazowe.Nurt reklam digital out of home, czyli cyfrowych reklam zewnętrznych, jest coraz żywszy i coraz bardziej kreatywny. W polskim światku reklamy mówi się o tych formatach od przeszło dziesięciu lat, podkreślając ich z każdym rokiem lepsze wyniki.
Trudno się zresztą tym wynikom dziwić. Poruszanie się w coraz bardziej zakorkowanych polskich aglomeracjach zmusza nas do pozostawania w trasach dojazdowych przez około 3 godziny dziennie (najdłużej w „trybie out of home” pozostają mieszkańcy Lublina).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.