Czarna skrzynka AI – ChatGPT - Marketing przy Kawie
ChatGPT – czarna skrzynka AIChatGPT – czarna skrzynka AIChatGPT – czarna skrzynka AIChatGPT – czarna skrzynka AI
Czy wpadniemy w pętlę tych samych, odtwórczych informacji? (fot. Mojahid Mottakin/Pexels)

ChatGPT – czarna skrzynka AI

ChatGPT – czarna skrzynka AI
Mateusz Pająk

Mateusz Pająk

-

SEO specialist, DevaGroup

Mateusz Pająk

Mateusz Pająk

SEO specialist
DevaGroup

Od dziesięciu lat związany z branżą marketingu internetowego. Doświadczenie zdobywał w pracy dla znanych brandów. Ma szerokie kompetencje w działaniach off-site i on-site SEO. Na co dzień tworzy i realizuje strategie pozycjonowania dla klientów, skupiając się nie tylko na wynikach, ale też na dobrych relacjach. Nieustannie rozwija swoje umiejętności i testuje nowe strategie SEO.

ChatGPT to chatbot, o którym słyszał niemal każdy. Pozwala na tworzenie tekstów i opracowywanie informacji. Może też rozmawiać, kodować, przedstawiać dane oraz dokonywać wielu innych operacji bazujących na treściach. Został wytrenowany na ogromnej ilości danych, które zostały dopracowane przez oceny testerów i system nagród w czasie trenowania i udoskonalania modelu. „Czego tu się obawiać?” – można by zapytać.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to