Insight: Co robi? Reklamowy insight musi mieć zadanie [Nauki i nauczki dziadka]Insight: Co robi? Reklamowy insight musi mieć zadanie [Nauki i nauczki dziadka]Insight: Co robi? Reklamowy insight musi mieć zadanie [Nauki i nauczki dziadka]Insight: Co robi? Reklamowy insight musi mieć zadanie [Nauki i nauczki dziadka]
Co robi dla ciebie insight? Na ile skutecznie? (fot. Pixabay)

Insight: Co robi? Reklamowy insight musi mieć zadanie [Nauki i nauczki dziadka]

Insight: Co robi? Reklamowy insight musi mieć zadanie [Nauki i nauczki dziadka]
Albert Stęclik

Albert Stęclik

-

założyciel, planning director, Kierunek Kreatywny

Albert Stęclik

Albert Stęclik

założyciel, planning director
Kierunek Kreatywny

Człowiek, który wierzy w reklamę i podejrzewa, że wie jak reklama działa. Założyciel i planning director w agencji reklamowej Kierunek Kreatywny. Wcześniej założyciel agencji Dziadek do orzechów, planner w Adam & Eve/DDB London i strateg w VML Poland. Czterokrotny zwycięzca konkursu Young Creatives. Wielokrotny laureat branżowych nagród kreatywnych i efektywnościowych, w tym Effie Europe, KTR, Effie Poland, Mixx Awards, Kreatura, Złote Spinacze czy YouTube Works. W czasie wolnym jeździ na rowerze. Rzadko pisze o sobie w trzeciej osobie, jednak kiedy to robi, jest to jego bio.

Kiedy zerkniemy do słownika języka angielskiego, przy słowie „Insight” zobaczymy dopisek „noun”. Czyli rzeczownik. Czytajmy dalej. Insight – „a clear, deep, and sometimes sudden understanding of a complicated problem or situation”. W wolnym tłumaczeniu: jasne, głębokie, a czasem nagłe zrozumienie skomplikowanego problemu lub sytuacji. Zbyt dowolne podchodzenie do tego terminu sprowadza jednak na marki przykre nauczki. Na przykład jakie? Zaraz wam to dziadek opowie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja