Co dalej z tym influencer marketingiem?Co dalej z tym influencer marketingiem?Co dalej z tym influencer marketingiem?Co dalej z tym influencer marketingiem?
Co w influencer marketingu nie działa? (fot. Pixabay)

Co dalej z tym influencer marketingiem?

Co dalej z tym influencer marketingiem?
Damian Defratyka

Damian Defratyka

-

założyciel, prezes, We Killed TV, Grupa Popularne

Damian Defratyka

Damian Defratyka

założyciel, prezes
We Killed TV, Grupa Popularne

Specjalista branded content i influencer marketingu. Świat mediów społecznościowych zna od podszewki. Założona przez niego Grupa Popularne zrzesza spółki prywatne prowadzące działalność mediową i wydawniczą. Należą do niej m.in. takie marki jak Pyszności i Popularne. Start-up We Killed TV obejmuje kilkanaście tematycznych kanałów online, m.in. Pyszności, Popularne, 5 minut dla zdrowia, Partyshaker, Genialne, Nauka jest niesamowita, Kochamy zwierzaki, Zdrowe plecy, Fit, Junior, Słodkości, Cześć piękna czy Mega mama.

Influencer marketing ma za sobą czas niczym niezmąconych wzrostów, satysfakcji i genialnych wyników. Teraz pojawiają się refleksje nad jego faktyczną skutecznością, mierzalnością, a przede wszystkim przejrzystością. Wielu reklamodawców nadal uważa tę formę promowania się za skuteczną. Mimo to coraz częściej pada pytanie: co dalej z tym influencer marketingiem?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się