0 8 0 0 0 21.02.2019 Renata Gajoch-BieleckaJak budować bazę odbiorców na własnej stronie internetowej?Z budową bazy mailingowej w e-mail marketingu jest jak z wylewaniem fundamentów pod dom – bez tego nie ma sensu ruszać dalej z pracami. Baza adresów to podstawowy element, o który należy zadbać. e-mail marketing marketing internetowy marketing mobilny
0 1 0 0 0 20.02.2019 Ewelina Krajewska, Aleksandra Czapiewska neé KijewskaElektronika użytkowa i wsparcie sprzedaży dzięki marketing automation – kolejny przykład zalet automatyzacjiPoprzedni artykuł z cyklu „Marketing automation wsparciem sprzedaży w konkretnej branży” dotyczył handlu kosmetykami. Tym razem czas na elektronikę użytkową. Nasz przykładowy klient, Krzysiek, dużo podróżuje. Poszukuje laptopa lekkiego, niezawodnego, wytrzymałego oraz z baterią o długiej żywotności. Jak sklep może perfekcyjnie zadbać o jego customer experience? Jak może w tym pomóc platforma MA? analityka internetowa customer experience e-commerce marketing internetowy obsługa klienta
0 2 0 0 0 19.02.2019 Marek TobotaCzy dane mają zawsze rację?Dane od kilku lat są wytrychem, który otwiera wiele drzwi w marketingu. Od zachłyśnięcia się dużymi wolumenami danych minęło już jednak trochę czasu. Teraz coraz częściej do głosu dochodzi bardziej refleksyjne podejście. Tak więc liczy się już nie tylko Big Data, ale też Deep Data, Smart Data i co ważne – w coraz większej mierze Data Science. Niemniej praktyka pokazuje, że w Polsce organizacje wciąż jeszcze są dalekie od kultury Data Driven. analityka internetowa badania marketingowe felieton
0 8 0 0 1 18.02.2019 Łukasz WołekUżytkownicy social media w Polsce 2019. Ciekawostki statystyczne wychwycone w popularnym raporcie i nie tylkoKilka dni temu światło dzienne ujrzał raport „Digital 2019 Poland”, opracowany przez Hootsuite i We Are Social. Przez wielu z niecierpliwością wyczekiwany, a po publikacji udostępniany jako raport pokazujący przełomowe dane. Czy faktycznie zawiera on aż takie rewelacje? analityka internetowa badania marketingowe marketing społecznościowy
2 1 0 0 0 12.02.2019 Joanna BurdekSound branding – co to jest i jak go wykorzystać do zwiększenia sprzedażyCo w brandingu słychać? Ostatnio coraz więcej. Znane marki dopracowują swoją dźwiękową tożsamość, dbają o to, by można było je wyszukać głosowo i zmieniają spoty w sugestywne krótkie słuchowiska. O przyszłości dźwięku w brandingu i reklamie pisze Joanna Burdek z agencji Brand Useful. ambient media experiential marketing zarządzanie marką
0 1 0 0 0 7.02.2019 Marek StaniszewskiMarki i storytelling. Jak postrzegają ten temat specjaliści marketingu i komunikacji w Polsce?Które marki są uważane za mistrzów storytellingu? Jakie elementy udanych reklamowych historii zapewniają im sukces? Badanie na ten temat przeprowadził Marek Staniszewski (Heuristica). Marketing przy Kawie uczestniczył w dystrybucji kwestionariusza ankietowego wśród krajowych specjalistów marketingu i komunikacji. Czas na publikację wyników i wniosków. badania marketingowe content marketing kampanie reklamowe storytelling