Sound branding – co to jest i jak go wykorzystać do zwiększenia sprzedażySound branding – co to jest i jak go wykorzystać do zwiększenia sprzedażySound branding – co to jest i jak go wykorzystać do zwiększenia sprzedażySound branding – co to jest i jak go wykorzystać do zwiększenia sprzedaży
Marko, daj się posłuchać (fot. kadr ze spotu Michelob Ultra Pure Gold)

Sound branding – co to jest i jak go wykorzystać do zwiększenia sprzedaży

Sound branding – co to jest i jak go wykorzystać do zwiększenia sprzedaży
Joanna Burdek

Joanna Burdek

-

właścicielka i strateg , Brand Useful

Joanna Burdek

Joanna Burdek

właścicielka i strateg
Brand Useful

Od 12 lat związana z marketingiem, m.in. jako dyrektor działu marketplace krakowskiej agencji. Właścicielka agencji reklamowej Brand Useful. Specjalizuje się w organizacji akcji sprzedażowych oraz kampanii B2B. Prowadzi szkolenia z zakresu marketingu, komunikacji ambientowej oraz prawa zamówień publicznych. Prowadzi kampanie B2B oraz B2C dla największych marek. Absolwentka studiów doktoranckich oraz Szkoły Strategii Marki w SAR.

Co w brandingu słychać? Ostatnio coraz więcej. Znane marki dopracowują swoją dźwiękową tożsamość, dbają o to, by można było je wyszukać głosowo i zmieniają spoty w sugestywne krótkie słuchowiska. O przyszłości dźwięku w brandingu i reklamie pisze Joanna Burdek z agencji Brand Useful.

Wieczór wigilijny. Przy stole siedzi osiem osób w wieku od sześciu do siedemdziesięciu lat. Skończyła się playlista na Spotify, a dziadek chce posłuchać jednej z kolęd. Sześciolatek chwyta za smartfon mamy, ku niedowierzaniu gości wciska ikonę Chrome, potem mikrofon i jak gdyby nigdy nic podaje nazwę utworu. Za chwilę w bezprzewodowym JBL-u rozbrzmiewa ulubiona kolęda dziadka.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się