Co w brandingu słychać? Ostatnio coraz więcej. Znane marki dopracowują swoją dźwiękową tożsamość, dbają o to, by można było je wyszukać głosowo i zmieniają spoty w sugestywne krótkie słuchowiska. O przyszłości dźwięku w brandingu i reklamie pisze Joanna Burdek z agencji Brand Useful.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wieczór wigilijny. Przy stole siedzi osiem osób w wieku od sześciu do siedemdziesięciu lat. Skończyła się playlista na Spotify, a dziadek chce posłuchać jednej z kolęd. Sześciolatek chwyta za smartfon mamy, ku niedowierzaniu gości wciska ikonę Chrome, potem mikrofon i jak gdyby nigdy nic podaje nazwę utworu. Za chwilę w bezprzewodowym JBL-u rozbrzmiewa ulubiona kolęda dziadka.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.