Sound branding – co to jest i jak go wykorzystać do zwiększenia sprzedażySound branding – co to jest i jak go wykorzystać do zwiększenia sprzedażySound branding – co to jest i jak go wykorzystać do zwiększenia sprzedażySound branding – co to jest i jak go wykorzystać do zwiększenia sprzedaży
Marko, daj się posłuchać (fot. kadr ze spotu Michelob Ultra Pure Gold)

Sound branding – co to jest i jak go wykorzystać do zwiększenia sprzedaży

Sound branding – co to jest i jak go wykorzystać do zwiększenia sprzedaży
Joanna Burdek

Joanna Burdek

-

właścicielka i strateg, Brand Useful

Joanna Burdek

Joanna Burdek

właścicielka i strateg
Brand Useful

Na co dzień pomaga firmom tworzyć skuteczną komunikację za pomocą strategii marek i planów content marketingowych. Wierzy w to, że prawdziwy biznes naprawdę służy ludziom. Pracowała dla takich marek jak Continental, O bag, Nutella, Multikino. Publikuje na łamach marketingowych gazet i portali. Jest też autorką powieści, prowadzi szkolenia ze strategii i copywritingu.

Co w brandingu słychać? Ostatnio coraz więcej. Znane marki dopracowują swoją dźwiękową tożsamość, dbają o to, by można było je wyszukać głosowo i zmieniają spoty w sugestywne krótkie słuchowiska. O przyszłości dźwięku w brandingu i reklamie pisze Joanna Burdek z agencji Brand Useful.

Wieczór wigilijny. Przy stole siedzi osiem osób w wieku od sześciu do siedemdziesięciu lat. Skończyła się playlista na Spotify, a dziadek chce posłuchać jednej z kolęd. Sześciolatek chwyta za smartfon mamy, ku niedowierzaniu gości wciska ikonę Chrome, potem mikrofon i jak gdyby nigdy nic podaje nazwę utworu. Za chwilę w bezprzewodowym JBL-u rozbrzmiewa ulubiona kolęda dziadka.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja