Czy dane mają zawsze rację?Czy dane mają zawsze rację?Czy dane mają zawsze rację?Czy dane mają zawsze rację?
Kto odpowiada za ostateczny wynik? (fot. Pixabay)

Czy dane mają zawsze rację?

Czy dane mają zawsze rację?
Marek Tobota

Marek Tobota

-

założyciel, właściciel, Data Tribe

Marek Tobota

Marek Tobota

założyciel, właściciel
Data Tribe

Od 10 lat związany z komunikacją marketingową i PR. Założyciel butiku strategiczno-badawczego Data Tribe, specjalizującego się w analizie small data i trendwatchingu na podstawie autorskich metod badawczych, z wykorzystaniem etnografii tradycyjnej i wirtualnej.

Dane od kilku lat są wytrychem, który otwiera wiele drzwi w marketingu. Od zachłyśnięcia się dużymi wolumenami danych minęło już jednak trochę czasu. Teraz coraz częściej do głosu dochodzi bardziej refleksyjne podejście. Tak więc liczy się już nie tylko Big Data, ale też Deep Data, Smart Data i co ważne – w coraz większej mierze Data Science. Niemniej praktyka pokazuje, że w Polsce organizacje wciąż jeszcze są dalekie od kultury Data Driven.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się