Użytkownicy social media w Polsce 2019. Ciekawostki statystyczne wychwycone w popularnym raporcie i nie tylkoUżytkownicy social media w Polsce 2019. Ciekawostki statystyczne wychwycone w popularnym raporcie i nie tylkoUżytkownicy social media w Polsce 2019. Ciekawostki statystyczne wychwycone w popularnym raporcie i nie tylkoUżytkownicy social media w Polsce 2019. Ciekawostki statystyczne wychwycone w popularnym raporcie i nie tylko
Przeliczmy to na spokojnie jeszcze raz (fot. Pixabay)

Użytkownicy social media w Polsce 2019. Ciekawostki statystyczne wychwycone w popularnym raporcie i nie tylko

Użytkownicy social media w Polsce 2019. Ciekawostki statystyczne wychwycone w popularnym raporcie i nie tylko
Łukasz Wołek

Łukasz Wołek

-

CEO, Abanana i Eura7

Łukasz Wołek

Łukasz Wołek

CEO
Abanana i Eura7

Przedsiębiorca, od 19 lat związany z branżą marketingu internetowego. Założyciel i CEO technologicznej spółki Eura7 oraz agencji komunikacji marketingowej Abanana Advertising. Pomysłodawca cyklu konferencji i szkoleń prowadzonych pod marką Internet ASAP. Absolwent Szkoły Strategii Marki SAR. Pracował dla marek takich jak Tesco, IKEA, Remington, Russell Hobbs, Beskidzkie, Góralki, Verbena, Caparol, Śnieżka, Vidaron, Tato.Net, Małopolska, NCBiR. Ma szerokie doświadczenie w kampaniach omnichannel, influencer marketingu, planowaniu obecności marek konsumenckich w mediach społecznościowych, programach lojalnościowych B2B oraz w analityce webowej. Jako prelegent występował na Bitspiration, Internet BETA, IAB Showcase. Prowadził wykłady na UJ oraz na Uczelni Łazarskiego. Aktualnie rozwija swój autorski podcast „Marketing ludzkim głosem”. Prywatnie kochający mąż, ojciec piątki dzieci, miłośnik natury i wędkarstwa.

Kilka dni temu światło dzienne ujrzał raport „Digital 2019 Poland”, opracowany przez Hootsuite i We Are Social. Przez wielu z niecierpliwością wyczekiwany, a po publikacji udostępniany jako raport pokazujący przełomowe dane. Czy faktycznie zawiera on aż takie rewelacje?

Weźmy pod lupę choćby tylko dane dotyczące mediów społecznościowych. Jako specjaliści na co dzień wykorzystujemy je przecież w komunikacji marek.
Perspektywa i trendy
Niezwykle istotne w planowaniu komunikacji marek w mediach społecznościowych są trendy, których niestety nie odczytamy z pojedynczego wykresu. Trendy pokazują nam dynamikę zmian.

Niektóre dane udostępnione w „Digital 2019 Poland” porównywane są z poprzednimi, jednak takie stanowią zdecydowaną mniejszość.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się