0 1 0 0 0 3.03.2019 Marek StaniszewskiKażdy z nas ma czworo uszu. Jak można to wykorzystać w komunikacji strategicznej?Dlaczego w komunikacji międzyludzkiej dochodzi do tak wielu nieporozumień? Istnieje koncepcja z zakresu psychologii komunikacji, która dość dobrze to wyjaśnia. Twórca komunikatów, również tych reklamowych, potrafi dzięki niej świadomie przygotować się na to, jak jego dzieło może być odbierane. A w grę wchodzi odbiór na najrozmaitszych płaszczyznach. storytelling zarządzanie marką
0 1 0 0 1 28.02.2019 Piotr KujawaBlogi profesjonalne w branży IT – 5 błędów naszych interfejsówNiemal każdy software house, producent oprogramowania czy świadomy przedsiębiorca w branży IT publikuje artykuły na swoim blogu, niejednokrotnie w języku angielskim. Niestety, czasami nie przynosi to większych korzyści. Kliknięć może być wiele, ale porzucalność stron jest równie wielka. Może warto zwrócić uwagę na UI (user interface)? content marketing marketing internetowy marketing społecznościowy
0 4 0 0 0 28.02.2019 Testa CommunicationsSukces Zimowego Narodowego sukcesem łyżwiarstwaJeszcze do 3 marca na PGE Narodowym trwa Zimowy Narodowy. To największe lodowisko w Polsce. Jedna z najciekawszych zimowych atrakcji stolicy licznie przyciąga fanów łyżew. Hitem tegorocznej edycji są „Poranki dla dzieci z PGE Energia Ciepła”. Z zajęć tych w bieżącym sezonie skorzystało już prawie 6 tys. dzieci, co jest potwierdzeniem coraz większej popularności łyżwiarstwa wśród najmłodszych. marketing polityczny i miejsc marketing sportowy public relations
0 5 0 0 0 26.02.2019 Jakub MüllerZakupy w stylu instagramowym. Contextual commerce – ważny trend w 2019 rokuW ostatnich tygodniach Carat i Edelman, dwa duże koncerny zajmujące się komunikacją marketingową, niezależnie od siebie prognozowały w swoich raportach, że kluczowym trendem w 2019 roku będzie handel kontekstowy. Jakie będą pozytywne i negatywne skutki upowszechnienia się zakupów w stylu instagramowym? e-commerce influencer marketing marketing społecznościowy trendy
0 2 0 0 0 25.02.2019 Małgorzata KmieciakJak branża programmatic walczy z ad fraudem i zapewnia brand safety?Brand safety i ad fraud to zjawiska, o których wiele się ostatnio mówi i pisze. Temat powraca, odkąd na popularności zyskuje programatyczny zakup reklam internetowych. Czy można w jakiś sposób weryfikować sprzedającego oraz rzetelność powierzchni reklamowej online? Tak, oczywiście – zwracając uwagę na zabezpieczenia. Dla bezpieczeństwa marki szczególnie istotny jest zaś sposób targetowania komunikatów. marketing internetowy marketing społecznościowy zarządzanie marką
3 1 0 0 0 24.02.2019 Daniel KotlińskiPlatforma rozrywkowa, a nie księgarnia z opcją abonamentu. Perspektywy i plany rozwoju marki StorytelAudio, tak jak sam storytelling, ma nieskończone możliwości. Czy zatem działająca nad Wisłą od trzech lat aplikacja z materiałami audio ma szansę stać się jedną z najczęściej wybieranych platform abonamentowych? O rozwijaniu tej marki pisze Daniel Kotliński, marketing manager w agencji Social Tigers na podstawie rozmowy z Jakubem Barzakiem, marketing managerem Storytel Polska. marketing mobilny marketing społecznościowy media storytelling zarządzanie marką