Jak budować bazę odbiorców na własnej stronie internetowej?Jak budować bazę odbiorców na własnej stronie internetowej?Jak budować bazę odbiorców na własnej stronie internetowej?Jak budować bazę odbiorców na własnej stronie internetowej?
Bez bazy adresów nie ruszysz dalej z e-mail marketingiem (fot. Pixabay)

Jak budować bazę odbiorców na własnej stronie internetowej?

Jak budować bazę odbiorców na własnej stronie internetowej?
Renata Gajoch-Bielecka

Renata Gajoch-Bielecka

-

content designer, FreshMail

Renata Gajoch-Bielecka

Renata Gajoch-Bielecka

content designer
FreshMail

Marketer z zamiłowania i z zawodu. We FreshMailu zajmuje się m.in. prowadzeniem projektów marketingowych, pisaniem tekstów i kampaniami lead generation. Dąży do złotego środka między kreatywnymi a efektywnymi kampaniami marketingowymi. Prywatnie fanka słowa pisanego – od klasyków po literaturę faktu.

Z budową bazy mailingowej w e-mail marketingu jest jak z wylewaniem fundamentów pod dom – bez tego nie ma sensu ruszać dalej z pracami. Baza adresów to podstawowy element, o który należy zadbać.

Kontynuujmy nawiązanie do budowy domu: strona internetowa jest dla firmy salonem – miejscem, gdzie potencjalni subskrybenci będą odwiedzać ją najczęściej. Dlatego warto poznać sposoby zbierania bazy adresów e-mail na własnej stronie, zadbać o optymalizację i wprowadzanie określonych zmian.
Czy istnieje idealne miejsce na formularz zapisu na stronie?
Jeśli zdarzyło ci się słyszeć złote rady o tym, że najlepiej konwertuje formularz na górze strony, po prawej albo w stopce – postaraj się na chwilę o tym zapomnieć.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się