Platforma rozrywkowa, a nie księgarnia z opcją abonamentu. Perspektywy i plany rozwoju marki StorytelPlatforma rozrywkowa, a nie księgarnia z opcją abonamentu. Perspektywy i plany rozwoju marki StorytelPlatforma rozrywkowa, a nie księgarnia z opcją abonamentu. Perspektywy i plany rozwoju marki StorytelPlatforma rozrywkowa, a nie księgarnia z opcją abonamentu. Perspektywy i plany rozwoju marki Storytel
Co zapowiada taki trailer? Nowy serial? (źr. Storytel)

Platforma rozrywkowa, a nie księgarnia z opcją abonamentu. Perspektywy i plany rozwoju marki Storytel

Platforma rozrywkowa, a nie księgarnia z opcją abonamentu. Perspektywy i plany rozwoju marki Storytel
Daniel Kotliński

Daniel Kotliński

-

marketing manager, Social Tigers

Daniel Kotliński

Daniel Kotliński

marketing manager
Social Tigers

Od lat związany z szeroko rozumianym content marketingiem. Doświadczenie zdobywał przy realizacji kampanii natywnych w najpopularniejszych polskich serwisach oraz jako redaktor naczelny portalu Marketing i Biznes.

Audio, tak jak sam storytelling, ma nieskończone możliwości. Czy zatem działająca nad Wisłą od trzech lat aplikacja z materiałami audio ma szansę stać się jedną z najczęściej wybieranych platform abonamentowych? O rozwijaniu tej marki pisze Daniel Kotliński, marketing manager w agencji Social Tigers na podstawie rozmowy z Jakubem Barzakiem, marketing managerem Storytel Polska.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się