Każdy z nas ma czworo uszu. Jak można to wykorzystać w komunikacji strategicznej?Każdy z nas ma czworo uszu. Jak można to wykorzystać w komunikacji strategicznej?Każdy z nas ma czworo uszu. Jak można to wykorzystać w komunikacji strategicznej?Każdy z nas ma czworo uszu. Jak można to wykorzystać w komunikacji strategicznej?
Jak ułożyć harmonijny reklamowy akord? (fot. Pixabay)

Każdy z nas ma czworo uszu. Jak można to wykorzystać w komunikacji strategicznej?

Każdy z nas ma czworo uszu. Jak można to wykorzystać w komunikacji strategicznej?
Marek Staniszewski

Marek Staniszewski

-

Marek Staniszewski

Marek Staniszewski

Certyfikowany trener biznesu, certyfikowany coach grupowy i zespołowy, wykładowca, doradca i autor. Pasjonat strategii komunikacji oraz inwentyki. Doświadczenie zdobywał w międzynarodowych agencjach kreatywnych, gdzie pełnił m. in. funkcję wiceprezesa i szefa oddziału badań i doradztwa strategicznego (Ogilvy, Young & Rubicam, Havas). Zarządzał również działem marketingu w firmie Canal+. Jako wykładowca i trener prowadził zajęcia m. in. w: ICAN Institute – HBP, WSKiM im. J. Giedroycia, SMR przy Akademii L. Koźmińskiego czy Akademii Questus. Współtworzył formułę i program oraz jest wieloletnim wykładowcą branżowej Szkoły Strategii Marki przy SKM/SAR. Jako juror oceniał prace w takich konkursach jak Effie, Superbrands, IAB Creative Showcase, Innovation Award, Ad Venture. Członek Rady Ekspertów THINKTANK i SUPERBRANDS Autor wielu publikacji na temat komunikacji i strategii. Jest również autorem książek: „Atlas strategiczny” i „Strategiczny podstęp”, „Tak na marginesie strategii” oraz współautorem książki „Portret klienta”. Autor narzędzi dla trenerów: „Karty Inwencji”, „Karty Opowieści”. Pomysłodawca projektu Farma Inwencji. Założyciel i prezes Fundacji Homo Inquietus.

Dlaczego w komunikacji międzyludzkiej dochodzi do tak wielu nieporozumień? Istnieje koncepcja z zakresu psychologii komunikacji, która dość dobrze to wyjaśnia. Twórca komunikatów, również tych reklamowych, potrafi dzięki niej świadomie przygotować się na to, jak jego dzieło może być odbierane. A w grę wchodzi odbiór na najrozmaitszych płaszczyznach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się