W ostatnich tygodniach Carat i Edelman, dwa duże koncerny zajmujące się komunikacją marketingową, niezależnie od siebie prognozowały w swoich raportach, że kluczowym trendem w 2019 roku będzie handel kontekstowy. Jakie będą pozytywne i negatywne skutki upowszechnienia się zakupów w stylu instagramowym?Prognoza znalazła się w raportach: „The Year of Expanding Connectivity. Carat Ten Trends 2019” oraz „Edelman Digital Trend Report 2019”. Ich autorzy, Dan Calladine z Caratu i Chris Humber z Edelmana przewidują, że contextual commerce znacząco zmieni w tym roku zachowania konsumentów online. Obaj analizę skutków zaczynają jednak od przeszłości.
Skoro jest e-commerce, to po co contextual commerce?
Termin „contextual commerce” nie jest nowy, w różnych formach pojawia się bowiem od kilku lat.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.