Zakupy w stylu instagramowym. Contextual commerce – ważny trend w 2019 rokuZakupy w stylu instagramowym. Contextual commerce – ważny trend w 2019 rokuZakupy w stylu instagramowym. Contextual commerce – ważny trend w 2019 rokuZakupy w stylu instagramowym. Contextual commerce – ważny trend w 2019 roku
Zakupy kontekstowe – opcja dla tych, którzy nie wiedzą do końca, czego chcą (fot. Pixabay)

Zakupy w stylu instagramowym. Contextual commerce – ważny trend w 2019 roku

Zakupy w stylu instagramowym. Contextual commerce – ważny trend w 2019 roku
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

W ostatnich tygodniach Carat i Edelman, dwa duże koncerny zajmujące się komunikacją marketingową, niezależnie od siebie prognozowały w swoich raportach, że kluczowym trendem w 2019 roku będzie handel kontekstowy. Jakie będą pozytywne i negatywne skutki upowszechnienia się zakupów w stylu instagramowym?

Prognoza znalazła się w raportach: „The Year of Expanding Connectivity. Carat Ten Trends 2019” oraz „Edelman Digital Trend Report 2019”. Ich autorzy, Dan Calladine z Caratu i Chris Humber z Edelmana przewidują, że contextual commerce znacząco zmieni w tym roku zachowania konsumentów online. Obaj analizę skutków zaczynają jednak od przeszłości.
Skoro jest e-commerce, to po co contextual commerce?
Termin „contextual commerce” nie jest nowy, w różnych formach pojawia się bowiem od kilku lat.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się