Jak branża programmatic walczy z ad fraudem i zapewnia brand safety?Jak branża programmatic walczy z ad fraudem i zapewnia brand safety?Jak branża programmatic walczy z ad fraudem i zapewnia brand safety?Jak branża programmatic walczy z ad fraudem i zapewnia brand safety?
Targetujesz reklamy tylko po danych? Stwarzasz ryzyko dla brand safety (fot. Pixabay)

Jak branża programmatic walczy z ad fraudem i zapewnia brand safety?

Jak branża programmatic walczy z ad fraudem i zapewnia brand safety?
Małgorzata Kmieciak

Małgorzata Kmieciak

-

country manager CEE, Smart Adserver

Małgorzata Kmieciak

Małgorzata Kmieciak

country manager CEE
Smart Adserver

Ma ponad dziesięcioletnią praktykę w sprzedaży i doradztwie w zakresie technologii i rozwiązań reklamowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała w takich firmach jak Adform oraz Google, gdzie pełniła funkcję sales managera. Ze Smartem związana od lutego 2018 r. W firmie odpowiada za planowanie, rozwój i wdrażanie strategii sprzedażowej w regionie CEE oraz zarządzanie warszawskim oddziałem spółki.

Brand safety i ad fraud to zjawiska, o których wiele się ostatnio mówi i pisze. Temat powraca, odkąd na popularności zyskuje programatyczny zakup reklam internetowych. Czy można w jakiś sposób weryfikować sprzedającego oraz rzetelność powierzchni reklamowej online? Tak, oczywiście – zwracając uwagę na zabezpieczenia. Dla bezpieczeństwa marki szczególnie istotny jest zaś sposób targetowania komunikatów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się