2 2 0 0 2 14.09.2018 RedakcjaDwa Santandery, dwie kampanie. Kto się w tym połapie? Eksperci oceniająSantander Consumer Bank ma za ambasadorkę Justynę Kowalczyk, która w nowym spocie szerokim uśmiechem wita hasło: „Zmieniamy logo, nie zasady”. W reklamie Santander Banku Polska Łukasz Nowicki zapewnia, że instytucja z płomieniem w logo, należąca do globalnej grupy kapitałowej, gwarantuje bezpieczeństwo. Jak wielu odbiorców zorientuje się, że to kampanie dwóch różnych banków? I jak obecną sytuację z dwoma Santanderami oceniają eksperci branży marketingu? kampanie reklamowe zarządzanie marką
0 1 0 0 0 28.08.2017 Katarzyna UłasiukPrzepisy RODO utrudnią profilowanie klientów25 maja 2018 roku w całej Unii Europejskiej zacznie obowiązywać Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Znacząco rozszerza ono kontrolę obywateli nad tym, jakie informacje na ich temat są zbierane, przez kogo i w jaki sposób są przetwarzane. Szczególne wyzwanie stoi przed firmami stosującymi zautomatyzowane profilowanie klientów, czyli narzędzia takie jak marketing automation oraz big data. marketing internetowy prawo
0 1 0 0 0 7.02.2019 Marek StaniszewskiMarki i storytelling. Jak postrzegają ten temat specjaliści marketingu i komunikacji w Polsce?Które marki są uważane za mistrzów storytellingu? Jakie elementy udanych reklamowych historii zapewniają im sukces? Badanie na ten temat przeprowadził Marek Staniszewski (Heuristica). Marketing przy Kawie uczestniczył w dystrybucji kwestionariusza ankietowego wśród krajowych specjalistów marketingu i komunikacji. Czas na publikację wyników i wniosków. badania marketingowe content marketing kampanie reklamowe storytelling
0 1 0 0 6 30.11.2017 Jakub MüllerCzy wielkie marki umierają?Lojalność klientów spada. Duże marki są w odwrocie – sukcesy odnoszą te mniejsze. Reklama ma coraz mniejsze znaczenie. Te twierdzenia od jakiegoś czasu uznawane są za pewnik w branży marketingu. Teraz ich prawdziwość zweryfikował zespół naukowców, którym kieruje prof. Byron Sharp (Ehrenberg-Bass Institute). W raporcie badacze wskazali, jakie błędy popełniły globalne marki w ostatnich latach. badania marketingowe zarządzanie marką
1 10 0 0 0 11.04.2018 Martyna BieniasLush. Na straży etyki, ekologii i równościSkandalizująca! Pokazuje rozebranych pracowników, tworzy instalacje artystyczne epatujące brutalnością. Empatyczna i wrażliwa. Walczy o prawa zwierząt i równość ludzi. Marka kosmetyków Lush od lat stara się udowodnić, że określenia ekologiczny, naturalny i etyczny nie są wytartymi sloganami. ambient media kampanie reklamowe zarządzanie marką
7 8 0 0 0 18.01.2018 Martyna BieniasSocial media pod urokiem MaybellineMaybelline New York – to od tej marki branża kosmetyczna może uczyć się skutecznego działania w social media. Brand należący do grupy L’Oreal zajmuje obecnie najwyższe miejsca w rankingach popularności marek w mediach społecznościowych. Co sprawia, że radzi sobie tak dobrze? influencer marketing marketing społecznościowy