1 5 0 0 0 11.04.2019 Joanna BurdekKupujący to więcej niż leady. O klientocentryzmie na M@il My Day 2019„Lepiej razić prądem, niż nudzić odbiorców” – tak dosadne stwierdzenia o potrzebie angażowania w e-mail marketingu można było usłyszeć dziś i wczoraj podczas konferencji w warszawskim Multikinie. Przede wszystkim jednak na różnych płaszczyznach odnoszono się do tematu klientocentryzmu. Bo tylko klientocentryczne marki mają obecnie szansę wygrać walkę o czas konsumenta. Relację na gorąco po M@il My Day 2019 zdaje Joanna Burdek (Brand Useful). e-mail marketing edukacja marketingowa marketing mobilny
10 2 0 0 1 9.04.2019 Joanna BurdekTik-tak? Tok. Czym jest ta aplikacja i skąd się bierze jej popularnośćSkąd się bierze fenomen TikToka? Co można w tej aplikacji robić i… czy branża reklamowa nie jest na nią za stara? O niesfornym TikToku pisze Joanna Burdek z agencji Brand Useful. marketing mobilny marketing społecznościowy marketing wirusowy
1 7 0 0 0 13.03.2019 Mateusz LubczańskiDla Ikei wszystko jest lepsze od stania w miejscuWizyta w Ikei nadal kojarzy się ze spacerem po wielkiej hali sklepowej, a później regeneracją sił hot dogiem albo klopsikiem. Ale dziś przekąska to za mało, by wyciągnąć klienta sprzed komputera. Szwedzi nie od dziś wiedzą, że muszą zmienić model sprzedaży. Starają się wypływać coraz dalej na nieznane sobie dotąd wody. customer experience handel detaliczny marketing mobilny zarządzanie marką
0 2 0 0 0 12.03.2019 Jarosław Frontczak, Iwona GorajM-commerce jako odrębny obszar sprzedaży internetowej. Jaka jest jego przyszłość?Kiedy na przełomie XX i XXI wieku na rodzimym rynku zaczęły powstawać pierwsze platformy e-sprzedażowe, nikt nie spodziewał się rewolucji, która dopiero miała nadejść. Powstały nowe modele biznesowe, które są odpowiedzią na potrzeby współczesnego, digitalowego konsumenta. A ten oczekuje jednocześnie atrakcyjnej oferty i spójnej komunikacji za każdym razem, kiedy styka się z marką. e-commerce marketing internetowy marketing mobilny
3 1 0 0 0 24.02.2019 Daniel KotlińskiPlatforma rozrywkowa, a nie księgarnia z opcją abonamentu. Perspektywy i plany rozwoju marki StorytelAudio, tak jak sam storytelling, ma nieskończone możliwości. Czy zatem działająca nad Wisłą od trzech lat aplikacja z materiałami audio ma szansę stać się jedną z najczęściej wybieranych platform abonamentowych? O rozwijaniu tej marki pisze Daniel Kotliński, marketing manager w agencji Social Tigers na podstawie rozmowy z Jakubem Barzakiem, marketing managerem Storytel Polska. marketing mobilny marketing społecznościowy media storytelling zarządzanie marką
0 8 0 0 0 21.02.2019 Renata Gajoch-BieleckaJak budować bazę odbiorców na własnej stronie internetowej?Z budową bazy mailingowej w e-mail marketingu jest jak z wylewaniem fundamentów pod dom – bez tego nie ma sensu ruszać dalej z pracami. Baza adresów to podstawowy element, o który należy zadbać. e-mail marketing marketing internetowy marketing mobilny