Wizyta w Ikei nadal kojarzy się ze spacerem po wielkiej hali sklepowej, a później regeneracją sił hot dogiem albo klopsikiem. Ale dziś przekąska to za mało, by wyciągnąć klienta sprzed komputera. Szwedzi nie od dziś wiedzą, że muszą zmienić model sprzedaży. Starają się wypływać coraz dalej na nieznane sobie dotąd wody.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Sprzedaż mebli nie należy do zajęć specjalnie emocjonujących. Dla gigantów tej branży tym bardziej oznacza to, że nie można pozwalać sobie na pozostawanie w XX wieku.
O tym, jak ważna jest adaptacja do nowych modeli sprzedaży, przekonali się przedstawiciele innych „spokojnych” gałęzi handlu. Zmian boleśnie doświadczył np. Toys ‘R’ Us, a Walmart powoli zaczyna zauważać ucieczkę klientów do świata online.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.