Kupujący to więcej niż leady. O klientocentryzmie na M@il My Day 2019Kupujący to więcej niż leady. O klientocentryzmie na M@il My Day 2019Kupujący to więcej niż leady. O klientocentryzmie na M@il My Day 2019Kupujący to więcej niż leady. O klientocentryzmie na M@il My Day 2019
Dziś personalizacja niejedno ma imię. Kampania ING – jeden z przykładów na M@il My Day

Kupujący to więcej niż leady. O klientocentryzmie na M@il My Day 2019

Kupujący to więcej niż leady. O klientocentryzmie na M@il My Day 2019
Joanna Burdek

Joanna Burdek

-

właścicielka i strateg, Brand Useful

Joanna Burdek

Joanna Burdek

właścicielka i strateg
Brand Useful

Strateżka i doradczyni marketingowa. Wspólnie z mężem prowadzi agencję Brand Useful (www.branduseful.pl), w której stosują zasady h2h marketingu i metodologię brand purpose. Na co dzień pracuje dla największych marek i prowadzi szkolenia. Jest autorką publikacji o tematyce marketingowej oraz powieści „Rudy kot bez rodowodu i zielony korytarz”.

„Lepiej razić prądem, niż nudzić odbiorców” – tak dosadne stwierdzenia o potrzebie angażowania w e-mail marketingu można było usłyszeć dziś i wczoraj podczas konferencji w warszawskim Multikinie. Przede wszystkim jednak na różnych płaszczyznach odnoszono się do tematu klientocentryzmu. Bo tylko klientocentryczne marki mają obecnie szansę wygrać walkę o czas konsumenta. Relację na gorąco po M@il My Day 2019 zdaje Joanna Burdek (Brand Useful).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się