M-commerce jako odrębny obszar sprzedaży internetowej. Jaka jest jego przyszłość? - Marketing przy Kawie
M-commerce jako odrębny obszar sprzedaży internetowej. Jaka jest jego przyszłość?M-commerce jako odrębny obszar sprzedaży internetowej. Jaka jest jego przyszłość?M-commerce jako odrębny obszar sprzedaży internetowej. Jaka jest jego przyszłość?M-commerce jako odrębny obszar sprzedaży internetowej. Jaka jest jego przyszłość?
M-commerce rośnie szybciej niż e-commerce (fot. Pixabay)

M-commerce jako odrębny obszar sprzedaży internetowej. Jaka jest jego przyszłość?

M-commerce jako odrębny obszar sprzedaży internetowej. Jaka jest jego przyszłość?

Jarosław Frontczak

-

retail business unit and data science director, PMR

Jarosław Frontczak

retail business unit and data science director, PMR

Specjalizuje się w analityce i badaniach rynku handlu detalicznego. Regularnie przygotowuje raporty dotyczące handlu detalicznego w sektorze e-commerce, artykułów spożywczych, odzieży i obuwia, analizę rynku HoReCa czy handlu artykułami RTV, AGD i sprzętu elektronicznego. Absolwent finansów i bankowości Uniwersytetu Łódzkiego, studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej, AGH oraz studiów MBA w St. Gallen Business School. Ukończył również Krakowską Szkołę Biznesu przy Akademii Ekonomicznej w Krakowie.

Iwona Goraj

-

content manager, PMR

Iwona Goraj

content manager, PMR

Od 10 lat związana z branżą marketingową. Doświadczenie zdobywała w działach marketingu po stronie klienta oraz w zintegrowanych agencjach marketingowych. Współtworzy i prowadzi działania komunikacyjne i content marketingowe. Specjalizuje się w komunikacji B2B. Absolwentka filologii polskiej i politologii na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie oraz studiów podyplomowych Strategiczna Komunikacja Marki na AGH.

Kiedy na przełomie XX i XXI wieku na rodzimym rynku zaczęły powstawać pierwsze platformy e-sprzedażowe, nikt nie spodziewał się rewolucji, która dopiero miała nadejść. Powstały nowe modele biznesowe, które są odpowiedzią na potrzeby współczesnego, digitalowego konsumenta. A ten oczekuje jednocześnie atrakcyjnej oferty i spójnej komunikacji za każdym razem, kiedy styka się z marką.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja