0 1 0 0 0 8.10.2018 Jakub MüllerGoogle skończył 20 lat. Jak pozornie lekkomyślne decyzje zbudowały jego reklamową potęgęDorosło całe pokolenie, które nie pamięta świata bez Google. Faksy, książki telefoniczne, yellow pages z adresami firm, mapy – wszystko to zastąpiła firma, która wyrosła z wyszukiwarki. Przez 20 lat zmieniła też rynek reklamy, ale robiła to na tyle stopniowo, że trudno było zauważyć jej rosnącą potęgę. marketing internetowy marketing mobilny marketing społecznościowy zarządzanie marką
1 4 0 0 2 21.02.2018 Jakub MüllerDunkin’ Donuts: jak AI pomaga sprzedawać kawę i ciastkaW Polsce Dunkin’ Donuts to marka ciągle mało spektakularna, bardziej przegrywająca z konkurencją niż wygrywająca. Warto jednak obserwować jej działania w USA. Tam jest ona jednym z liderów wykorzystania danych i AI w budowaniu lojalności klientów. marketing mobilny obsługa klienta zarządzanie marką
0 17 0 0 1 26.04.2018 Monika MikowskaSmartfonizacja w Polsce w 2018 rokuCzy kanał mobilny będzie ważny dla mojej firmy? Jak włączać go do jej strategii? Takich pytań nie należy już zadawać. Nie każda firma potrzebuje być mobile-first, ale każda powinna być mobile-sensitive. Każda firma musi być świadoma roli i wagi mobile. Potwierdzają to wyniki badania Kantar TNS, zgromadzone w raporcie „Polska jest Mobi 2018”. badania marketingowe marketing internetowy marketing mobilny
10 2 0 0 1 9.04.2019 Joanna BurdekTik-tak? Tok. Czym jest ta aplikacja i skąd się bierze jej popularnośćSkąd się bierze fenomen TikToka? Co można w tej aplikacji robić i… czy branża reklamowa nie jest na nią za stara? O niesfornym TikToku pisze Joanna Burdek z agencji Brand Useful. marketing mobilny marketing społecznościowy marketing wirusowy
1 6 0 0 2 24.10.2017 Karolina KowalskaZaprzyjaźnij się z adblockiem, bo nie masz wyboruObecnie co najmniej jedna trzecia internautów blokuje reklamy. W takich warunkach korzystanie z formatów display zaczyna przypominać przemawianie do opustoszałej widowni. Kosztowne i frustrujące... Co możemy zrobić, żeby częściowo odzyskać utracone przychody, a jednocześnie nie zrazić do siebie użytkowników? marketing internetowy marketing mobilny
11 11 0 0 0 30.06.2017 Joanna BurdekAmbienty na piątkę, czyli 5 razy NCzasem wśród tysięcy przekazów marketingowych napotykamy taki, który sprawia, że robimy wielkie WOOW. To WOOW może wywołać w nas zwykła reklama telewizyjna, ale znacznie częściej taki efekt wzbudzają dobrze przemyślane przedsięwzięcia ambientowe. Prawdziwe ambienty na piątkę. ambient media marketing mobilny marketing wirusowy