Tik-tak? Tok. Czym jest ta aplikacja i skąd się bierze jej popularnośćTik-tak? Tok. Czym jest ta aplikacja i skąd się bierze jej popularnośćTik-tak? Tok. Czym jest ta aplikacja i skąd się bierze jej popularnośćTik-tak? Tok. Czym jest ta aplikacja i skąd się bierze jej popularność
Na razie najbardziej podniecający w TikToku jest… brak jakiegokolwiek sensu

Tik-tak? Tok. Czym jest ta aplikacja i skąd się bierze jej popularność

Tik-tak? Tok. Czym jest ta aplikacja i skąd się bierze jej popularność
Joanna Burdek

Joanna Burdek

-

właścicielka i strateg, Brand Useful

Joanna Burdek

Joanna Burdek

właścicielka i strateg
Brand Useful

Strateżka i doradczyni marketingowa. Wspólnie z mężem prowadzi agencję Brand Useful (www.branduseful.pl), w której stosują zasady h2h marketingu i metodologię brand purpose. Na co dzień pracuje dla największych marek i prowadzi szkolenia. Jest autorką publikacji o tematyce marketingowej oraz powieści „Rudy kot bez rodowodu i zielony korytarz”.

Skąd się bierze fenomen TikToka? Co można w tej aplikacji robić i… czy branża reklamowa nie jest na nią za stara? O niesfornym TikToku pisze Joanna Burdek z agencji Brand Useful.

Ty: Widziałeś ostatniego TikToka Jeleniewskiej?
On: Nie mam TikToka.
Ty: Zapomniałam, że jesteś STARY.
Ponad 7300 dni różnicy
34 lata – to średnia wieku w sektorze reklamy w Polsce. 13–15 lat – w takim wieku jest 65% użytkowników TikToka. Różnica wynosi ponad 7300 dni, a więc prawie 20 lat. Przepaść!

Milenialsi i Zetki mają pewną wspólną cechę – młodość i przeogromną ilość wolnego czasu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się