Skąd się bierze fenomen TikToka? Co można w tej aplikacji robić i… czy branża reklamowa nie jest na nią za stara? O niesfornym TikToku pisze Joanna Burdek z agencji Brand Useful.Ty: Widziałeś ostatniego TikToka Jeleniewskiej?
On: Nie mam TikToka.
Ty: Zapomniałam, że jesteś STARY.
Ponad 7300 dni różnicy
34 lata – to średnia wieku w sektorze reklamy w Polsce. 13–15 lat – w takim wieku jest 65% użytkowników TikToka. Różnica wynosi ponad 7300 dni, a więc prawie 20 lat. Przepaść!
Milenialsi i Zetki mają pewną wspólną cechę – młodość i przeogromną ilość wolnego czasu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.