Tik-tak? Tok. Czym jest ta aplikacja i skąd się bierze jej popularnośćTik-tak? Tok. Czym jest ta aplikacja i skąd się bierze jej popularnośćTik-tak? Tok. Czym jest ta aplikacja i skąd się bierze jej popularnośćTik-tak? Tok. Czym jest ta aplikacja i skąd się bierze jej popularność
Na razie najbardziej podniecający w TikToku jest… brak jakiegokolwiek sensu

Tik-tak? Tok. Czym jest ta aplikacja i skąd się bierze jej popularność

Tik-tak? Tok. Czym jest ta aplikacja i skąd się bierze jej popularność
Joanna Burdek

Joanna Burdek

-

właścicielka i strateg , Brand Useful

Joanna Burdek

Joanna Burdek

właścicielka i strateg
Brand Useful

Od 12 lat związana z marketingiem, m.in. jako dyrektor działu marketplace krakowskiej agencji. Właścicielka agencji reklamowej Brand Useful. Specjalizuje się w organizacji akcji sprzedażowych oraz kampanii B2B. Prowadzi szkolenia z zakresu marketingu, komunikacji ambientowej oraz prawa zamówień publicznych. Prowadzi kampanie B2B oraz B2C dla największych marek. Absolwentka studiów doktoranckich oraz Szkoły Strategii Marki w SAR.

Skąd się bierze fenomen TikToka? Co można w tej aplikacji robić i… czy branża reklamowa nie jest na nią za stara? O niesfornym TikToku pisze Joanna Burdek z agencji Brand Useful.

Ty: Widziałeś ostatniego TikToka Jeleniewskiej?
On: Nie mam TikToka.
Ty: Zapomniałam, że jesteś STARY.
Ponad 7300 dni różnicy
34 lata – to średnia wieku w sektorze reklamy w Polsce. 13–15 lat – w takim wieku jest 65% użytkowników TikToka. Różnica wynosi ponad 7300 dni, a więc prawie 20 lat. Przepaść!

Milenialsi i Zetki mają pewną wspólną cechę – młodość i przeogromną ilość wolnego czasu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się