0 1 0 0 0 15.05.2003 Hubert ZientekKupujmy komóry na haju!"Chciałbym kupić komórkę, tę z marihuaną" - mówi klient, przychodząc do lokalnego dealera sprzętu telekomunikacyjnego w Melbourne w Australii. marketing mobilny
0 1 0 0 0 29.05.2003 Dariusz ŁuszczekSMS wspomaga spotyOglądacie właśnie reklamy w telewizji i nachodzi was nieprzeparta chęć na to, co widzicie na ekranie... Macie ochotę właśnie w tej chwili zjeść te świetne ciasteczka i popić to tym smacznym sokiem pomarańczowym. Ale gdzie teraz je kupić? marketing mobilny
0 1 0 0 0 24.06.2003 Lucyna GrońskaSMS podnosi wskaźnik odpowiedziSMS jest z pewnością narzędziem, które coraz częściej będzie wykorzystywane w promocji sprzedaży. Jest on bardzo wygodny, szczególnie dla młodzieży. Jak wskazują doświadczenia z akcji łączących różne możliwości odpowiedzi, SMS-y są najbardziej popularną metodą, zbierającą do 80 procent odpowiedzi. marketing mobilny
0 1 0 0 0 23.10.2003 Paweł CiemniewskiTomb Raider w VodafoneLara Croft, niczym jej starszy kolega Indiana Jones, zwiedziła najdalsze zakątki świata, ale okazuje się, że wciąż istnieją dziewicze ziemie do podbicia. Mowa tu o elektronicznym świecie telefonów komórkowych. Firma Vodafone właśnie uruchomiła nową promocję. marketing mobilny
0 1 0 0 0 6.11.2003 Elżbieta BromskaBluejacking – nowy elektroniczny szałSiedziałam sobie ostatnio w metrze i jadłam gorące panini. Nagle na ekranie mojej komórki pojawiła się wiadomość: „Cześć, ślicznotko, smaczne to panini?”. Mogę zapewnić: gdy po raz pierwszy coś takiego się przydarza, ma się mieszane uczucia. Czułam się niemal tak, jakby mnie napadnięto. marketing mobilny
0 1 0 0 14 29.01.2004 Maria Rosiek-ŻurczakGdzie oni są?To pytanie z piosenki Republiki ma teraz drugie życie. Pod taką nazwą Idea wprowadziła w ofercie szklaną kulę. Od niedawna dzięki niej pracodawca będzie miał możliwość sprawdzić, gdzie przebywają jego pracownicy – niemalże całkiem bez ich wiedzy. marketing mobilny