0 4 0 0 0 25.03.2019Niemiecka kampania z kaskami rowerowymi i modelami w bieliźnie wywołała protestyNiemieckie Ministerstwo Transportu i Infrastruktury Cyfrowej wraz z Niemiecką Radą Bezpieczeństwa Drogowego rozpoczęło kampanię społeczną „Helme retten Leben!”, dotyczącą kasków rowerowych. Wystąpili w niej uczestnicy programu „Top Model”. Pozują w skąpych strojach, co wzbudziło liczne protesty.
0 4 0 0 0 25.03.2019„Klimat na pierwszy dzień wiosny!” – aktywiści Extinction Rebellion Polska z akcją subvertisingową w WarszawieZ okazji pierwszego dnia wiosny aktywiści Extinction Rebellion Polska podmienili reklamy na przystankach pod Pałacem Kultury na plakaty poświęcone zmianom klimatu. Akcja została przeprowadzona w duchu subvertisingu.
0 0 0 0 0 25.03.2019Konferencja „Włącz się na PR” w maju10 maja odbędzie się druga edycja konferencji „Włącz się na PR”. W tym roku tematem przewodnim będą nowe trendy w influencer marketingu oraz rola i znaczenie nowych mediów.
0 1 0 0 2 25.03.2019„Programy lojalnościowe 2019” – nowy raport magazynu „Marketer+”Ukazał się tegoroczny raport magazynu „Marketer+” dotyczący programów lojalnościowych. Zawiera zbiór artykułów prezentujących aktualne narzędzia i sposoby ich wykorzystania w trosce o budowanie lojalności klientów,
0 44 0 0 2 22.03.2019Ballada o Januszu w Strefie FotelikówNa fan page’u Strefa Fotelików Olsztyn pojawił się post z serią zdjęć w formie komiksu. Opowiada o wizycie klienta w sklepie. Do konstrukcji postaci posłużył tu stereotyp na temat Polaków, wyrażany imieniem Janusz oraz wizerunkiem pyska nosacza sundajskiego.
0 2 0 0 0 22.03.2019Dunkin’ Donuts stworzył buty do bieganiaSieć barów z pączkami i kawą Dunkin’ Donuts zaprezentowała buty inspirowane donutami. Przedsięwzięcie podjęto we współpracy z producentem obuwia Saucony. Limitowaną edycję butów sportowych przygotowano z okazji zbliżającego się maratonu w Bostonie.
1 2 0 0 0 22.03.2019Capgemini z kampanią rekrutacyjną w rozszerzonej rzeczywistościFirma Capgemini rozpoczęła kampanię rekrutacyjną, która została stworzona w rozszerzonej rzeczywistości. Specjalna aplikacja pozwoli przechodniom na ulicach kilku polskich miast wejść do świata wirtualnego.
0 0 0 0 0 22.03.2019ASAP & ASAP Communication obroniła budżet na obsługę mediów społecznościowych marki BeckersW 2019 r. lokalną obsługą szwedzkiej marki farb Beckers (Grupa Tikkurila) nadal będzie zajmować się agencja ASAP & ASAP Communication. Będzie to drugi rok współpracy firm.
0 9 0 0 0 22.03.2019Świnie i króliki w warszawskim metrze. Akcja CIWF PolskaJedziesz rano metrem i czujesz ścisk? Nie możesz się nawet za bardzo obrócić? Trochę niewygodnie, prawda? A teraz wyobraź sobie, że spędzasz tak... pół swojego życia. Albo całe. Organizacja Compassion in World Farming Polska ruszyła z akcją w warszawskim metrze, w której uświadamia, co czują zwierzęta hodowlane w klatkach.
0 0 0 0 0 22.03.2019Walmart też tworzy platformę streamingową dla graczy?Serwis USgamer twierdzi, że Walmart – gigant handlu detalicznego – pracuje nad usługą streamingową dla graczy. Według nieoficjalnych źródeł firma prowadziła rozmowy na ten temat z twórcami i wydawcami gier na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy.