Kino w małym i dużym mieście – w czym pomaga mu dobrze prowadzony PR?Kino w małym i dużym mieście – w czym pomaga mu dobrze prowadzony PR?Kino w małym i dużym mieście – w czym pomaga mu dobrze prowadzony PR?Kino w małym i dużym mieście – w czym pomaga mu dobrze prowadzony PR?
O kinie trzeba umieć opowiadać (fot. Pixabay)

Kino w małym i dużym mieście – w czym pomaga mu dobrze prowadzony PR?

Kino w małym i dużym mieście – w czym pomaga mu dobrze prowadzony PR?
Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

redaktor
Marketing przy Kawie

Opiekuje się sekcją Espresso. Wyszukuje i selekcjonuje interesujące kampanie i wydarzenia ze świata marketingu. Absolwentka filologii polskiej, z Marketingiem przy Kawie związana od 2013 r.

Czy jest jakiś sposób na ożywienie działalności kin w małych miastach? Jak się ma wielkomiejskie kino studyjne? Co jest najtrudniejsze w pracy nad komunikacją dużego festiwalu filmowego? W miesiącu rozdania Oscarów praktycy PR rozmawiali o kinie i jego promocji. Krakowskie spotkanie Komu Komunikacja odbyło się po raz dwunasty – w jubileuszowej oprawie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się