Dokąd zmierza Netflix, czyli czy albańska armia podbije światDokąd zmierza Netflix, czyli czy albańska armia podbije światDokąd zmierza Netflix, czyli czy albańska armia podbije światDokąd zmierza Netflix, czyli czy albańska armia podbije świat
Netflix i reklamy? A co z user experience? (fot. Pixabay)

Dokąd zmierza Netflix, czyli czy albańska armia podbije świat

Dokąd zmierza Netflix, czyli czy albańska armia podbije świat
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Czy Netflix, który stworzył „House of Cards”, a ostatnio oscarową „Romę”, wprowadzi reklamy? Największy na świecie serwis streamingowy kilka lat temu przekonał Polaków, że warto płacić za filmy i seriale bez reklam. Dzisiaj rynek streamingu odzwierciedla paradoksy hiperkonkurencji typowe dla rynku mediów i reklamy.

O tych paradoksach sporo mówią dwa tegoroczne eventy. Żaden nie jest stricte marketingowy. Pierwszy to Consumer Electronic Show w Las Vegas, czyli największe na świecie targi elektroniki. Marc Pritchard, chief brand officer w Procter & Gamble stwierdził tam, że branża reklamowa powinna zacząć myśleć o świecie bez takich reklam, jakie znamy. Przyczynia się do tego m.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się