Czy Netflix, który stworzył „House of Cards”, a ostatnio oscarową „Romę”, wprowadzi reklamy? Największy na świecie serwis streamingowy kilka lat temu przekonał Polaków, że warto płacić za filmy i seriale bez reklam. Dzisiaj rynek streamingu odzwierciedla paradoksy hiperkonkurencji typowe dla rynku mediów i reklamy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
O tych paradoksach sporo mówią dwa tegoroczne eventy. Żaden nie jest stricte marketingowy. Pierwszy to Consumer Electronic Show w Las Vegas, czyli największe na świecie targi elektroniki. Marc Pritchard, chief brand officer w Procter & Gamble stwierdził tam, że branża reklamowa powinna zacząć myśleć o świecie bez takich reklam, jakie znamy. Przyczynia się do tego m.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.