„Świętna okazja dla firm” w świątecznej kampanii Orange
  • 1
  • 1
26.11.2019

„Świętna okazja dla firm” w świątecznej kampanii Orange

22 listopada wystartowała kampania Orange dla firm. Ma zaprezentować świąteczną ofertę operatora.

Kampania „Świętna okazja dla firm” skierowana jest do małych oraz średnich przedsiębiorstw. Jej celem jest zwiększenie sprzedaży smartfonu Samsung Galaxy S10e.

Działania prowadzone są w telewizji, Internecie oraz w kanale BTL. Potrwają miesiąc, do 22 grudnia 2019 r.

Koncept oraz przygotowanie linii kreatywnej: Havas Warsaw (kreacja: Katarzyna Macharz, Kamil Nazarewicz; client service: Anna Żurek, Katarzyna Wierzbicka; produkcja: Agnieszka Wiewiórska).

  • Reżyseria: Michał Gazda
  • Produkcja i postprodukcja: Graffiti Film oraz ICE
  • Zakup mediów: Initiative Media
  • 1
„Świętna okazja dla firm” Orange

„Świętna okazja dla firm” Orange

 

26 listopada 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.11.2019

Black Friday oraz Singles Day przebijają Boże Narodzenie i styczniowe wyprzedaże. Analiza GfK

W zakresie elektroniki użytkowej, konsumenckiej i dóbr trwałych wartość sprzedaży w tygodniu, w którym przypada Black Friday, przewyższa bożonarodzeniowe obroty sklepów na rynkach w: Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Polsce i Brazylii – pokazuje analiza GfK. W Chinach najważniejszą okazję do skorzystania z promocji stanowi Singles Day, który generuje przychody trzykrotnie wyższe niż w przeciętnym tygodniu.

25 listopada 2019