0 2 0 0 0 16.04.2020Salatino Active i Graal organizują e-kolację z Cyber Marianem i Agnieszką PocztarskąMarki Graal i Salatino zapraszają na e-kolację. W piątek, 17 kwietnia, o godz. 19:00 przy wirtualnym stole razem z internautami usiądą znani influencerzy – Cyber Marian i Agnieszka Pocztarska z portalu „Czytamy etykiety”. Opowiedzą o tym, co i jak przygotowywać z ryb z puszki oraz na ile sposobów można jeść sałatki z rybą.
0 9 0 0 0 16.04.2020Artyści stworzyli murale w szpitalu MSWiA dla lekarzy i chorychStołeczni artyści namalowali murale w szpitalu MSWiA przy ul. Wołoskiej 137 w Warszawie. Malowidła mają pokrzepiać ludzi po obu stronach śluzy – po stronie przeznaczonej dla personelu medycznego i stronie dla zakażonych.
0 2 0 0 0 16.04.2020„Ekobarometr” SWResearch – najpopularniejsze akcje proekologiczne według PolakówBlisko siedmiu na dziesięciu Polaków wskazuje ograniczenie korzystania z plastikowych słomek jako najpopularniejszy trend ekologiczny – wynika z badania SWResearch przeprowadzonego w ramach projektu „Ekobarometr”.
3 1 0 0 0 16.04.2020Ruszyła międzynarodowa kampania „Pharmacy Heroes”Na platformie www.pharmacyheroes.com ruszyła międzynarodowa kampania „Pharmacy Heroes”. Jej celem jest podziękowanie farmaceutom za ciężką pracę w czasie pandemii Covid-19. W akcję zaangażowało się 109 krajów, w tym Polska.
0 2 0 0 0 16.04.2020Rafał Ciszewski, Bartłomiej Popławski i Maciej Wokitajtis tworzą Know How LeasingPowstała firma Know How Leasing. Stworzyli ją Rafał Ciszewski, Bartłomiej Popławski i Maciej Wokitajtis. Ma dostarczać przedsiębiorcom wiedzę i benchmarki rynkowe, dzięki którym optymalnie wykorzystają oni technologię oraz Internet, znajdą najlepsze narzędzia i partnerów dopasowanych do indywidualnych potrzeb.
1 1 0 0 0 15.04.2020Joanna Kulig śpiewa w zwiastunie serialu NetflixaJoanna Kulig zagrała jedną z głównych ról w serialu „The Eddy” platformy Netflix. W zwiastunie Polka śpiewa utwór skomponowany na potrzeby tej produkcji.
0 1 0 0 0 15.04.2020Koronawirus zadał cios reklamie zewnętrznejJeszcze na początku marca Udo Müller, współzałożyciel i CEO Ströer Media, nazywał reakcję branży na pandemię histeryczną. Zaledwie kilka tygodni później koronawirus zadał druzgocący cios sektorowi OOH – branży zależnej od ruchliwych dróg, zatłoczonych ośrodków miejskich i węzłów komunikacyjnych.
1 1 0 0 0 15.04.2020„Odwaga jest piękna” – marka Dove dziękuje medykom w swoim spocieMarka kosmetyków Dove (Unilever) przygotowała spot „Odwaga jest piękna”. Pokazuje w nim posiniaczone, opuchnięte i zmęczone twarze amerykańskich pracowników medycznych, którzy walczą z trwającą pandemią.
0 1 0 0 0 15.04.2020„Niezależnie od sytuacji – praca w Lidlu” – ruszyła kampania OOHRozpoczęła się kampania „Niezależnie od sytuacji – praca w Lidlu”. Ma podkreślać wartości, które obecnie są dla firmy najważniejsze. Fundament stanowią ludzie, którzy dzięki zaangażowaniu i odpowiedzialności dają klientom pewność, że zakupy są możliwe oraz bezpieczne – przekonuje marka.
0 2 0 0 0 15.04.2020Burger King rozdaje uczniom bezpłatne Whoppery za rozwiązywanie zadańBurger King próbuje zachęcić konsumentów do korzystania z dostaw do domu podczas pandemii. Marka rozpoczęła kampanię skierowaną do uczniów, którzy zmuszeni są do nauki poza klasą.