0 2 0 0 2 22.11.2019Tesla z kuloodpornymi szybami jednak nie była kuloodporna. Wpadka Elona MuskaElon Musk zaprezentował nowy model elektrycznej Tesli – Cybertruck. Okna pojazdu miały być kuloodporne. Podczas prezentacji jednak szyby stłukły się, gdy rzucono w nie metalową kulą.
1 2 0 0 1 22.11.2019Martin Schmitt globalnym ambasadorem STSFirma bukmacherska STS w ramach niedawno rozpoczętej kampanii reklamowej „Dobrze wiesz, możesz obstawiać” zaprezentowała kolejnego globalnego ambasadora. To Martin Schmitt – trzykrotny medalista olimpijski, dziesięciokrotny medalista mistrzostw świata, wicemistrz świata w lotach narciarskich oraz dwukrotny zdobywca Pucharu Świata w skokach narciarskich.
0 1 0 0 0 22.11.2019Raport „Płatności cyfrowe 2019”Nowoczesne metody płatności stają się coraz popularniejsze wśród Polaków. Raport „Płatności cyfrowe 2019” Izby Gospodarki Elektronicznej przygotowany przez serwis GoMobi.pl pokazuje, że z roku na rok coraz chętniej sięgamy po takie rozwiązania. Zastępują one tradycyjne gotówkowe transakcje.
1 6 0 0 0 22.11.2019„Ole, ludziole!” – Wielki Ole bohaterem kampanii marki OleOleRuszyła kampania „Elektronika w internetowej cenie” sklepu internetowego OleOle.pl. W spocie Wielki Ole włamuje się ze swoim przekazem bezpośrednio na ekrany widzów. Widzimy historie ludzi, których codzienność jest pośrednio przytłoczona przez stary sprzęt elektroniczny lub marzenia o nowych gadżetach.
0 1 0 0 0 22.11.2019Google ogranicza targetowanie reklam politycznychGoogle poważnie ograniczy sposób, w jaki polityczni reklamodawcy mogą kierować reklamy do internautów. Amerykański gigant chce również zwalczać informacje wprowadzające w błąd.
0 5 0 0 0 22.11.2019Stowarzyszenie Traffic Design przygotowało poradnik dobrych praktyk projektowych dla targowiska w OrłowieTargowisko miejskie to przestrzeń, która rządzi się innymi prawami niż ulice centrum miasta. Dlatego tym razem Stowarzyszenie Traffic Design postanowiło działać w Orłowie. Projektanci wzięli na warsztat tamtejsze targowisko, nadając jego elewacji nowe oblicze. Graficy stworzyli również przewodnik dla przedsiębiorców, który ma uporządkować warstwę wizualną przestrzeni placu Górnośląskiego.
0 1 0 0 0 22.11.2019Polskie rodziny pod lupą IQSTradycyjni, Delegujący, Niekonsekwentni, Zadaniowi i Wspierający – to pięć segmentów polskich rodzin wyróżnionych w badaniu „Family Power”, które zrealizowała agencja IQS. Wieczny bałagan, problemy finansowe i konieczność rezygnacji z własnych potrzeb – to z kolei trzy główne problemy związane z posiadaniem rodziny według badanych.
2 1 0 0 2 22.11.2019X-kom odpowiada na świąteczną reklamę AllegroX-kom przygotował odpowiedź na świąteczny spot Allegro. Bohaterowie filmu sklepu komputerowego to dziadek i wnuczek. Marka pokazuje, co zrobić, by prezent na pewno był trafiony.
0 5 0 0 0 22.11.2019Za nami Forum Marketingu ZintegrowanegoZakończyła się 11. edycja Forum Marketingu Zintegrowanego. Dwudniowa konferencja prowadzona była pod hasłem: „Marketerze, czy nadal jesteś w grze?”. Wydarzenie zorganizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB kierowane było do osób związanych z marketingiem, strategią i reklamą.
0 3 0 0 0 22.11.2019Raport „Młodzież, social media i marketing”W jakim stopniu dzisiejsza młodzież korzysta z Internetu? Czy przyznaje się do uzależnienia od niego? Do czego młodzi ludzie wykorzystują Sieć? Które marki obserwują, konta których influencerów pilnie śledzą i jak oceniają wiarygodność wiadomości w Internecie? Między innymi na te pytania odpowiada raport „Młodzież, social media i marketing”, przygotowany przez agencję Abanana Advertising oraz warszawski zespół analityczny Research & Grow.