0 0 0 0 0 22.06.2019Google Maps walczy z fałszywymi profilami firm – w 2018 r. usunął ich 3 mlnGoogle tylko w ubiegłym roku usunął ze swoich map ponad 3 mln fałszywych profili firm. Aż 90% z nich usunięto, zanim stały się widoczne dla użytkowników. Skala zjawiska nie jest duża, ale dokuczliwa w wybranych branżach.
1 0 0 0 0 22.06.2019Mały Głód z Burczkiem wprowadzają ŚniaDanio – nową kategorię przekąsek DanoneZ początkiem czerwca ruszyła kampania nowej przekąski Danone o nazwie ŚniaDanio. W reklamie oprócz Małego Głoda pojawia się kolejna maskotka marki – Burczek.
0 8 0 0 0 22.06.2019Greenpeace projekcją na kominach elektrowni Bełchatów apeluje do premiera MorawieckiegoW nocy z 21 na 22 czerwca Greenpeace zorganizowało projekcję na chłodni kominowej elektrowni w Bełchatowie. To apel do premiera Mateusza Morawieckiego w sprawie ochrony klimatu. Powodem wystąpienia jest zablokowanie przez Polskę zobowiązania UE do osiągnięcia neutralności klimatycznej do 2050 r.
1 2 0 0 0 22.06.2019„Ostatni »Twój Weekend«” zdobył w Cannes nagrody – Glass: the Lions for Change oraz Titanium LionProjekt realizowany przez agencje VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films oraz Facebooka dla Gazety.pl i jej partnerów zdobył Grand Prix w kategorii Glass: the Lions for Change oraz Titanium Lion. Agencja VMLY&R Poland została wybrana Agencją Roku 2019 Cannes Lions w kategorii „Good”.
0 0 0 0 0 22.06.2019Znamy zwycięzców konkursu Golden Arrow i agencje nagrodzone przez MMP18 czerwca wręczono nagrody Golden Arrow. Jury przyznało 16 statuetek i 22 wyróżnienia. Z kolei redakcja magazynu „Media i Marketing Polska” wyróżniła najlepsze agencje spośród tych, które znalazły się w raporcie „Agencje Interaktywne i Agencje Marketingu Zintegrowanego 2019”. Agencją Interaktywną Roku został Gong, a Agencją Marketingu Zintegrowanego – Loyalty Point.
1 0 0 0 0 21.06.2019Jessica Mercedes i inne poznańskie blogerki modowe promują centrum handlowe Posnania„Sales & the City. Największe wyprzedaże w Poznaniu” – to hasło kampanii reklamowej Posnanii. Działania promocyjne trwają od 15 czerwca. Prowadzone są m.in. za pomocą spotu wideo, w którym wystąpiła Jessica Mercedes. Centrum handlowe podjęło też współpracę z innymi blogerkami modowymi pochodzącymi z Poznania.
0 0 0 0 0 21.06.2019Oczekiwania przedstawicieli mediów wobec współpracy z KRRiT przy projekcie badania mediówPrzedstawiciele nadawców telewizyjnych, radiowych oraz wydawców internetowych podtrzymują swoją wolę współpracy z KRRiT nad stworzeniem wspólnego badania mediów. Oczekują jednak szerszego udziału i partnerskiej współpracy w realizacji projektu.
0 12 0 0 0 21.06.2019Warszawski Maraton Fotograficzny odbył się po raz drugi. Green Caffè Nero angażuje fotografówSieć kawiarni Green Caffè Nero zorganizowała Warszawski Maraton Fotograficzny. Celem zabawy było oddanie klimatu tętniącej życiem stolicy. Laureat pierwszego miejsca w konkursie otrzymał nagrodę w wysokości 3000 zł. Gala finałowa odbyła się we wtorek, 18 czerwca, w Pałacu Kultury i Nauki.
1 3 0 0 0 21.06.2019Samsung postawił na Times Square ekran o wielkości pięciu kortów tenisowychSamsung Electronics zainstalował ogromne wyświetlacze LED na kultowym budynku One Times Square w Nowym Jorku. Wyświetlacze zajmują powierzchnię 1081 metrów kwadratowych. Tworzą jedną z największych i najdroższych tego typu instalacji na świecie.
1 5 0 0 0 21.06.2019„Żyj, jak chcesz, bo ja już nie mogę” – HBO promuje kolejny sezon „Opowieści podręcznej”Ruszyła kampania promująca trzeci sezon serialu „Opowieść podręcznej”. Kreacje w mediach społecznościowych oraz reklamie zewnętrznej eksponują hasła: „Żyj, jak chcesz, bo ja już nie mogę”, „Bądź sobą, bo ja już nie mogę”, „Mów, co myślisz, bo ja już nie mogę”.