Oxfam zachęca Brytyjczyków do zmiany nawyków związanych z zakupami odzieżowymi - Marketing przy Kawie
Oxfam zachęca Brytyjczyków do zmiany nawyków związanych z zakupami odzieżowymi
  • 0
  • 1
3.09.2019

Oxfam zachęca Brytyjczyków do zmiany nawyków związanych z zakupami odzieżowymi

Międzynarodowa organizacja Oxfam przeprowadziła badanie, z którego wynika, że co minutę w Wielkiej Brytanii kupowane są ponad dwie tony ubrań. W kampanii „Second Hand September” organizacja wzywa konsumentów do powstrzymania się od kupienia czegoś nowego we wrześniu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55920 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 września 2019