W czarny piątek zamknięte!W czarny piątek zamknięte!W czarny piątek zamknięte!W czarny piątek zamknięte!
Nie przychodź na zakupy – idź na wycieczkę, apeluje sklep sportowy

W czarny piątek zamknięte!

W czarny piątek zamknięte!
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Czarny piątek, czyli szalony start gwiazdkowych wyprzedaży m.in. na rynku USA, wypadnie w 2015 roku 27 listopada. Jeśli ktoś w takim dniu zamyka wszystkie swoje sklepy i wyłącza stronę internetową – czy nie jest biznesowym samobójcą?

Tuż po czwartkowym Święcie Dziękczynienia znudzone rodziny wyruszają do sklepów, by łowić wyjątkowe oferty. To ponoć pierwszy dzień w roku, kiedy handlowcy wreszcie wychodzą na swoje. Przestają odnotowywać straty (kiedyś zapisywane w księgach rachunkowych czerwonym atramentem) i mogą zacząć wpisywać coś po stronie zysków (tradycyjnie zmieniali wtedy atrament na czarny).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się