Black Friday 2019: oznaki zwrotu ku bardziej odpowiedzialnej konsumpcji wśród europejskich konsumentów
  • 0
  • 2
27.11.2019

Black Friday 2019: oznaki zwrotu ku bardziej odpowiedzialnej konsumpcji wśród europejskich konsumentów

Czterech na dziesięciu Europejczyków deklaruje, że zainteresowanie zrównoważonym podejściem do życia zmotywowało ich do ograniczenia wydatków. Co to oznacza w kontekście zbliżającego się święta zakupowego, jakim jest Black Friday?

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 listopada 2019

26 listopada 2019

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.11.2019

Cherrissimo, marka czekoladek zachęca: „Podaruj sobie chwilę dla siebie”

Należąca do grupy Mieszko marka Cherrissimo rozpoczęła w listopadzie kampanię telewizyjną „Zanurz się w chwili”. Jak przekonuje, intensywny tryb życia współczesnych kobiet powoduje, że często brakuje im chwil tylko dla siebie. A każdy taki moment wyrwany z zabieganej rzeczywistości to prezent, jaki kobieta może podarować samej sobie. Jego dopełnieniem może być delektowanie się smakiem pralin.