Cherrissimo, marka czekoladek zachęca: „Podaruj sobie chwilę dla siebie”
  • 1
  • 1
26.11.2019

Cherrissimo, marka czekoladek zachęca: „Podaruj sobie chwilę dla siebie”

Należąca do grupy Mieszko marka Cherrissimo rozpoczęła w listopadzie kampanię telewizyjną „Zanurz się w chwili”. Jak przekonuje, intensywny tryb życia współczesnych kobiet powoduje, że często brakuje im chwil tylko dla siebie. A każdy taki moment wyrwany z zabieganej rzeczywistości to prezent, jaki kobieta może podarować samej sobie. Jego dopełnieniem może być delektowanie się smakiem pralin.

Marka chce zmienić postrzeganie przez konsumentów pralin Cherrissimo. Zamierza sprawić, by te słodycze, najczęściej wybierane jako prezent dla drugiej osoby, stały się bardziej codziennym produktem, kupowanym bez specjalnych okazji.

Na potrzeby kampanii stworzony został spot, którego bohaterka pieczołowicie przygotowuje się do spędzenia wieczoru z kimś wyjątkowym. Odprężająca kąpiel, elegancki strój, relaksująca muzyka i blask świec wprowadzają romantyczny nastrój w jej mieszkaniu. A wszystko po to, by spędzić wieczór w swoim własnym towarzystwie, na ulubionej sofie i delektować się chwilą z pralinami.

Działania reklamowe prowadzone są w telewizji oraz mediach społecznościowych. Koncepcja kreatywna i produkcja kampanii: Dziadek do orzechów.

  • Copywriter: Roksana Wantulok
  • Dyrektor kreatywny: Tomasz Gębala
  • Producent agencyjny: Paulina Trznadel
  • Planner: Albert Stęclik
  • Markę reprezentują: Zofia Kot-Rżanek, Norbert Wołowicz, Justyna Tufalska
  • Produkcja spotu: Oto Film
  • Producent: Łukasz Kołtunowicz
  • Reżyser: Adam Żurawiecki
  • Postprodukcja: Orka Studio
  • Muzyka: Linia nocna, „Wracam za chwilę”
  • Kostiumy: Hanna Bartoś
  • Charakteryzacja: Aneta Paciorek
  • Fotograf: Edyta Leszczak
  • 1
Cherrissimo

Cherrissimo przekonuje, by podarować sobie chwilę dla siebie

26 listopada 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.11.2019

Black Friday oraz Singles Day przebijają Boże Narodzenie i styczniowe wyprzedaże. Analiza GfK

W zakresie elektroniki użytkowej, konsumenckiej i dóbr trwałych wartość sprzedaży w tygodniu, w którym przypada Black Friday, przewyższa bożonarodzeniowe obroty sklepów na rynkach w: Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Polsce i Brazylii – pokazuje analiza GfK. W Chinach najważniejszą okazję do skorzystania z promocji stanowi Singles Day, który generuje przychody trzykrotnie wyższe niż w przeciętnym tygodniu.

25 listopada 2019