Cillit Bang w kampanii zachęca do upcyclingu
  • 1
  • 1
27.11.2019

Cillit Bang w kampanii zachęca do upcyclingu

Marka Cillit Bang (Reckitt Benckiser) zainicjowała akcję „Kiedy znika brud, pojawiają się pomysły”. Wraz z prowadzącym programy w HGTV Dominikiem Strzelcem marka zachęca do ponownego wykorzystania przedmiotów codziennego użytku.

Każdy Polak produkuje ponad 300 kg śmieci rocznie. Marka środków czyszczących Cillit Bang zachęca klientów do zmiany postawy małymi krokami i uważnego przyglądania się temu, co chcemy wyrzucić na śmietnik. Upcycling, czyli czyszczenie i  kreatywne przerobienie domowych przedmiotów codziennego użytku, pozwala im zyskać nowe zastosowanie.

Dzięki temu można produkować mniej śmieci i żyć bardziej odpowiedzialne. Starą tortownicę możemy przerobić na ramę do lustra, a durszlak na designerską lampę – przekonuje marka.

O tym, że nie jest to wcale trudne, mówi ambasador kampanii, Dominik Strzelec – złota rączka i prowadzący programy telewizyjne „Usterka” oraz „Polowania na ogród”. Pojawia się on nie tylko w głównym spocie kampanii na YouTube, ale także w serii instruktażowych filmów pokazujących konkretne rozwiązania.

Na stronie www.cillitbangaukcja.pl można też kupić przerobione przez niego przedmioty i wesprzeć szczytny cel. Dochody z aukcji prowadzonej wspólnie przez Cillit Bang i Allegro Charytatywni zostaną przeznaczone na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.

Kampania obejmuje działania w mediach tradycyjnych i online. W sieciach handlowych pojawiły się materiały POS promujące aukcje. W Internecie prowadzone są: kampania display, aktywności w social media oraz aktywacja influencerska.

Strategia, kreacja, produkcja spotów, działania w social media i koordynacja wszystkich elementów kampanii – agencja Chromatique.

  • 1
Cillit Bang

Cillit Bang z Dominikiem Strzelcem zachęcają do upcyclingu

27 listopada 2019

26 listopada 2019