„To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo”. Huawei rusza z kampanią marketingową
  • 1
  • 1
26.11.2019

„To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo”. Huawei rusza z kampanią marketingową

Huawei wystartował z kampanią, która łączy w sobie elementy działań wizerunkowych i produktowych. Ich hasło brzmi: „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo”. Twarzą akcji jest ambasador marki, Robert Lewandowski.

Kampania „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” opowiada o pokonywaniu trudności, które hartuje nas i pozwala sięgać po więcej. Wzbogaca, nawet jeśli wcześniej okupione jest wysiłkiem czy bólem.

Na działania 360 stopni składają się: 30-sekundowy spot telewizyjny i 60-sekundowy spot do emisji w kinach i Internecie. Komunikacja prowadzona jest też na nośnikach OOH w największych miastach Polski i na warszawskim lotnisku. Telewizyjna część kampanii wystartowała 25 listopada.

Polska jest dla Huawei jednym z najważniejszych rynków na świecie. Krajem z pierwszej dziesiątki najważniejszych, a jesteśmy obecni aż w 170 krajach. Mamy dużą wiarę w dalszy rozwój naszego biznesu w Polsce i jestem przekonany, że najnowsza kampania nam w tym rozwoju pomoże. Inwestycje w marketing były i będą dla nas ważne – mówi Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający Huawei CBG Polska.

W kolejnej świątecznej odsłonie pojawią się Anna i Robert Lewandowscy, którzy będą inspirować Polaków do zakupów świątecznych. Trzy 15-sekundowe spoty telewizyjne, kampania radiowa i OOH na przystankach autobusowych i w warszawskim metrze będą promować trzy produkty:

  • smartwatcha Huawei Watch GT 2,
  • słuchawki Huawei FreeBuds 3,
  • smartfony z serii P30.

Ta część kampanii zacznie się 1 grudnia. Będzie miała kontynuację w odsłonie internetowej, gdzie o swoich doświadczeniach w pokonywaniu życiowych trudności opowiedzą dwaj członkowie teamu Huawei: Marcin Tyszka i Kuba Wojewódzki.

  • 1
„To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo”

„To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” – przypomina Robert Lewandowski w kampanii Huawei

26 listopada 2019

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.11.2019

Cherrissimo, marka czekoladek zachęca: „Podaruj sobie chwilę dla siebie”

Należąca do grupy Mieszko marka Cherrissimo rozpoczęła w listopadzie kampanię telewizyjną „Zanurz się w chwili”. Jak przekonuje, intensywny tryb życia współczesnych kobiet powoduje, że często brakuje im chwil tylko dla siebie. A każdy taki moment wyrwany z zabieganej rzeczywistości to prezent, jaki kobieta może podarować samej sobie. Jego dopełnieniem może być delektowanie się smakiem pralin.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.11.2019

Black Friday oraz Singles Day przebijają Boże Narodzenie i styczniowe wyprzedaże. Analiza GfK

W zakresie elektroniki użytkowej, konsumenckiej i dóbr trwałych wartość sprzedaży w tygodniu, w którym przypada Black Friday, przewyższa bożonarodzeniowe obroty sklepów na rynkach w: Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Polsce i Brazylii – pokazuje analiza GfK. W Chinach najważniejszą okazję do skorzystania z promocji stanowi Singles Day, który generuje przychody trzykrotnie wyższe niż w przeciętnym tygodniu.