Netflix długoterminowym wynajmującym kultowego kina w Nowym Jorku
  • 0
  • 1
26.11.2019

Netflix długoterminowym wynajmującym kultowego kina w Nowym Jorku

Netflix wynajął nowojorskie kino Paris. Chce z niego uczynić centrum swoich wydarzeń, pokazów i premier kinowych.

Kino Paris zostało otwarte w 1948 r. Wstęgę przecinała sama Marlena Dietrich. Przez lata było znane w mieście jako przystań filmów zagranicznych i artystycznych.

Zostało zamknięte w sierpniu bieżącego roku. Było wówczas ostatnim kinem z jedną salą projekcyjną w Nowym Jorku.

Obiekt ponownie otwarto 6 listopada. Wyemitowano w nim wówczas „Historię małżeńską” ze Scarlett Johansson i Adamem Driverem. Dystrybutorem tego filmu jest Netflix.

Kilka dni później, 25 listopada poinformowano, że firma i Paris podpisały umowę, na mocy której obiekt stanie się centrum dla wydarzeń platformy.

Tym samym Netflix coraz mocniej angażuje się w kino. „Roma” będąca produkcją tego serwisu okazała się mocnym kandydatem w oscarowej batalii w 2019 r. Czarno-biały film o pracownicy domowej z Meksyku, dystrybuowany w pierwszej kolejności w Internecie, otrzymał 10 nominacji i miał duże szanse na nagrodę dla najlepszego filmu.

Źródło: www.thedrum.com

  • 1
Netflix najemcą kultowego kina w Nowym Jorku

Netflix wynajmującym kultowego kina w Nowym Jorku

26 listopada 2019

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.11.2019

Cherrissimo, marka czekoladek zachęca: „Podaruj sobie chwilę dla siebie”

Należąca do grupy Mieszko marka Cherrissimo rozpoczęła w listopadzie kampanię telewizyjną „Zanurz się w chwili”. Jak przekonuje, intensywny tryb życia współczesnych kobiet powoduje, że często brakuje im chwil tylko dla siebie. A każdy taki moment wyrwany z zabieganej rzeczywistości to prezent, jaki kobieta może podarować samej sobie. Jego dopełnieniem może być delektowanie się smakiem pralin.