Dekadę temu Nike przeszedł transformację od firmy sprzedającej buty sportowe do marki oferującej także cyfrowe aplikacje dla sportowców. Teraz MasterCard, Uber, Google, Snapchat próbują iść w przeciwnym kierunku, widząc zyski w zacieraniu granicy między digitalem a realem.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
O kulisach zmiany identyfikacji wizualnej marki MasterCard, przeprowadzonej w lecie 2016 roku, opowiedział podczas niedawno zakończonego World Mobile Congress w Barcelonie Raja Rajamannar, dyrektor marketingu firmy.
Zrealizowane wcześniej badania wykazały, że konsumenci kojarzą z marką trzy proste elementy graficzne: pomarańczowe i czerwone koła oraz napis MasterCard.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.