MasterCard, Uber, Snapchat, Google, czyli digitalizacja na odwrót - Marketing przy Kawie
MasterCard, Uber, Snapchat, Google, czyli digitalizacja na odwrótMasterCard, Uber, Snapchat, Google, czyli digitalizacja na odwrótMasterCard, Uber, Snapchat, Google, czyli digitalizacja na odwrótMasterCard, Uber, Snapchat, Google, czyli digitalizacja na odwrót
Drogi „physical to digital” i „digital to physical” mogą być równie trudne (Kagenmi/Fotolia)

MasterCard, Uber, Snapchat, Google, czyli digitalizacja na odwrót

MasterCard, Uber, Snapchat, Google, czyli digitalizacja na odwrót
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Dekadę temu Nike przeszedł transformację od firmy sprzedającej buty sportowe do marki oferującej także cyfrowe aplikacje dla sportowców. Teraz MasterCard, Uber, Google, Snapchat próbują iść w przeciwnym kierunku, widząc zyski w zacieraniu granicy między digitalem a realem.

O kulisach zmiany identyfikacji wizualnej marki MasterCard, przeprowadzonej w lecie 2016 roku, opowiedział podczas niedawno zakończonego World Mobile Congress w Barcelonie Raja Rajamannar, dyrektor marketingu firmy.

Zrealizowane wcześniej badania wykazały, że konsumenci kojarzą z marką trzy proste elementy graficzne: pomarańczowe i czerwone koła oraz napis MasterCard.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja