MasterCard, Uber, Snapchat, Google, czyli digitalizacja na odwrótMasterCard, Uber, Snapchat, Google, czyli digitalizacja na odwrótMasterCard, Uber, Snapchat, Google, czyli digitalizacja na odwrótMasterCard, Uber, Snapchat, Google, czyli digitalizacja na odwrót
Drogi „physical to digital” i „digital to physical” mogą być równie trudne (Kagenmi/Fotolia)

MasterCard, Uber, Snapchat, Google, czyli digitalizacja na odwrót

MasterCard, Uber, Snapchat, Google, czyli digitalizacja na odwrót
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Dekadę temu Nike przeszedł transformację od firmy sprzedającej buty sportowe do marki oferującej także cyfrowe aplikacje dla sportowców. Teraz MasterCard, Uber, Google, Snapchat próbują iść w przeciwnym kierunku, widząc zyski w zacieraniu granicy między digitalem a realem.

O kulisach zmiany identyfikacji wizualnej marki MasterCard, przeprowadzonej w lecie 2016 roku, opowiedział podczas niedawno zakończonego World Mobile Congress w Barcelonie Raja Rajamannar, dyrektor marketingu firmy.

Zrealizowane wcześniej badania wykazały, że konsumenci kojarzą z marką trzy proste elementy graficzne: pomarańczowe i czerwone koła oraz napis MasterCard.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się