0 1 0 0 0 15.01.2021L’Oreal zaprezentował dwie innowacje na CES 2021Inkubator technologiczny L’Oreal podczas targów CES 2021 zaprezentował dwie innowacje. Pierwsza z nich to zrównoważony system do pielęgnacji włosów, który pozwala oszczędzać wodę i energię. Drugi to prezentowany już wcześniej gadżet do tworzenia spersonalizowanych kosmetyków.
0 5 0 0 0 15.01.2021Dacia prezentuje prototypowy samochód i nowe logoGrupa Renault tworzy nową jednostkę biznesową Dacia – Łada. Ma to zwiększyć konkurencyjność Dacii dzięki wykorzystaniu synergii inżynierii i produkcji rosyjskiej firmy AvtoVAZ. Jednocześnie zaprezentowano prototypowy model Bigster i nowe logo.
0 1 0 0 0 15.01.2021PepsiCo zapowiada, że osiągnie neutralność klimatyczną do roku 2040PepsiCo ogłosiło plan mający zapewnić osiągnięcie neutralności emisyjnej do 2040 r., czyli o dekadę wcześniej, niż postulują zapisy porozumienia paryskiego. Dodatkowo firma zobowiązała się do przyspieszenia wysiłków zmierzających do realizacji celu redukcji emisji gazów cieplarnianych (GHG) w całym łańcuchu wartości o ponad 40% w ujęciu bezwzględnym do 2030 r.
1 1 0 0 0 15.01.2021Kampania wizerunkowa PGNiG „Gramy z Wami od lat”Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo rozpoczęło kampanię wizerunkową „Gramy z Wami od lat”. Jej celem jest zwiększenie rozpoznawalności i świadomości PGNiG jako sponsora polskiej piłki ręcznej wśród kibiców oraz partnerów biznesowych.
1 8 0 0 1 14.01.2021Piwo Buh Wojewódzkiego i Palikota już dostępne. Jednak nie zawiera CBDOd kilku miesięcy emocje konsumentów wzbudzało piwo Buh tworzone przez spółkę Przyjazne Państwo Janusza Palikota, Kuby Wojewódzkiego i Tomasza Czechowskiego. Z prowadzonych działań wywnioskować można było, że produkt zawierać będzie CBD. Jak się okazało, nie była to prawda.
0 1 0 0 0 14.01.2021Misja i cele SBE na lata 2021–202211 stycznia 2021 r. odbyło się pierwsze spotkanie nowo wybranego zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej. Podczas spotkania członkowie zarządu podzielili się funkcjami. Wyznaczono też cele SBE na najbliższy rok.
0 1 0 0 0 14.01.2021TikTok wprowadza zmianę mającą zwiększać prywatność i bezpieczeństwo najmłodszych użytkownikówTikTok wprowadza zmianę w prywatności kont użytkowników w wieku 13–15 lat. Będą one domyślnie ustawione jako prywatne. Jest to kolejny krok firmy mający promować bezpieczeństwo młodych osób w Internecie.
0 1 0 0 0 14.01.2021Maffashion ambasadorką marki dla dzieci MayLilyJulia Kuczyńska znana jako Maffashion została ambasadorką polskiej marki MayLily, która oferuje rzeczy dla dzieci. Celebrytka niedawno została mamą.
0 1 0 0 0 14.01.2021Noworoczne wyprzedaże: w dół poszły ceny dronów i laptopów, w górę zabawek oraz drobnego AGD – badanie Deloitte i DealavoW tym roku noworoczne wyprzedaże mają specyficzny charakter. Ze względu na pandemiczne obostrzenia można z nich bowiem skorzystać przede wszystkim w sklepach internetowych. Czy na początku 2021 r. klienci mogą liczyć na atrakcyjne okazje? Jak wynika z kolejnej edycji „Świątecznego barometru cenowego”, ruch cenowy w największych sklepach online w pierwszej dekadzie stycznia w porównaniu z cenami z połowy listopada 2020 r. wyniósł 3,7 proc. Oznacza to, że znacznie więcej produktów podrożało, niż potaniało.
0 1 0 0 0 14.01.2021Edelman Trust Barometer 2021: spadek zaufania do źródeł informacji i rosnąca rola biznesu57% badanych uważa, że rząd świadomie wprowadza ludzi w błąd, udzielając fałszywych informacji. 59% ma takie zdanie na temat przedstawicieli mediów – pokazuje Edelman Trust Barometer 2021. Najbardziej zaufaną instytucją jest biznes (uważa tak 61% respondentów), a najmniej – media (51%).