Misja i cele SBE na lata 2021–2022 - Marketing przy Kawie
Misja i cele SBE na lata 2021–2022
  • 0
  • 1
14.01.2021

Misja i cele SBE na lata 2021–2022

11 stycznia 2021 r. odbyło się pierwsze spotkanie nowo wybranego zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej. Podczas spotkania członkowie zarządu podzielili się funkcjami. Wyznaczono też cele SBE na najbliższy rok.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 stycznia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
14.01.2021

Noworoczne wyprzedaże: w dół poszły ceny dronów i laptopów, w górę zabawek oraz drobnego AGD – badanie Deloitte i Dealavo

W tym roku noworoczne wyprzedaże mają specyficzny charakter. Ze względu na pandemiczne obostrzenia można z nich bowiem skorzystać przede wszystkim w sklepach internetowych. Czy na początku 2021 r. klienci mogą liczyć na atrakcyjne okazje? Jak wynika z kolejnej edycji „Świątecznego barometru cenowego”, ruch cenowy w największych sklepach online w pierwszej dekadzie stycznia w porównaniu z cenami z połowy listopada 2020 r. wyniósł 3,7 proc. Oznacza to, że znacznie więcej produktów podrożało, niż potaniało.