Maffashion ambasadorką marki dla dzieci MayLily
  • 0
  • 1
14.01.2021

Maffashion ambasadorką marki dla dzieci MayLily

Julia Kuczyńska znana jako Maffashion została ambasadorką polskiej marki MayLily, która oferuje rzeczy dla dzieci. Celebrytka niedawno została mamą.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 stycznia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.01.2021

Noworoczne wyprzedaże: w dół poszły ceny dronów i laptopów, w górę zabawek oraz drobnego AGD – badanie Deloitte i Dealavo

W tym roku noworoczne wyprzedaże mają specyficzny charakter. Ze względu na pandemiczne obostrzenia można z nich bowiem skorzystać przede wszystkim w sklepach internetowych. Czy na początku 2021 r. klienci mogą liczyć na atrakcyjne okazje? Jak wynika z kolejnej edycji „Świątecznego barometru cenowego”, ruch cenowy w największych sklepach online w pierwszej dekadzie stycznia w porównaniu z cenami z połowy listopada 2020 r. wyniósł 3,7 proc. Oznacza to, że znacznie więcej produktów podrożało, niż potaniało.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.01.2021

Zmowa na rynku fitness – UOKiK nałożył ponad 32 mln zł kary

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny nałożył kary w łącznej wysokości ponad 32 mln zł na największe sieci fitness, w tym spółkę Benefit Systems, operatora kart MultiSport, za porozumienie ograniczające konkurencję – podział rynku. Ukarano również sześciu menedżerów bezpośrednio zaangażowanych w porozumienie sankcjami w wysokości prawie 800 tys. zł. W efekcie działań przedsiębiorców ograniczono możliwość wyboru sieci, z usług której konsumenci mogli skorzystać.