Piękno połączone z InternetemPiękno połączone z InternetemPiękno połączone z InternetemPiękno połączone z Internetem
Szczotkowanie to nie taka znów banalna czynność

Piękno połączone z Internetem

Piękno połączone z Internetem
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Szczotka do włosów, która ocenia ich stan i doradza, czym je pielęgnować. Aplikator kremu do twarzy badający kondycję skóry. Szczoteczka kontrolująca dokładność mycia zębów. Marki kosmetyczne zmieniają przedmioty codziennego użytku w innowacyjne urządzenia – elementy Internetu Rzeczy.

Consumer Electronics Show to największa na świecie impreza, która co roku ściąga do Las Vegas marki mające w portfolio produkty będące nowinkami w dziedzinie elektroniki oraz nowych technologii. W ostatnich latach na targach coraz częściej pojawiają się marki kosmetyczne – wśród nich L’Oréal, który w tym roku zwrócił na siebie uwagę, przedstawiając Kérastase Hair Coach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się