0 1 0 29.07.2021Konsumenci są gotowi płacić 5–10% więcej za produkty przyjazne środowisku – pokazało badanie Bain & CompanyRosnąca świadomość ekologiczna i społeczna sprawia, że konsumenci są gotowi płacić więcej za produkty pierwszej potrzeby wyprodukowane w sposób zrównoważony. Jak wynika z raportu międzynarodowej firmy doradczej Bain & Company, klienci są zazwyczaj w stanie zaakceptować wzrost ceny o około 5–10%.
1 1 0 29.07.2021Łowicz śpiewa o warzywach na melodię hitu Backstreet BoysRozpoczęła się kampania reklamowa Sosów Łowicz. Marka opowiada o nich śpiewająco na melodię hitu lat 90. – piosenki „Everybody” Backstreet Boys.
0 1 0 29.07.2021Niezamówione usługi dodatkowe – kolejne postępowania prezesa UOKiK względem telekomówPrezes UOKiK Tomasz Chróstny postawił Orange Polska i P4 zarzuty naruszenia zbiorowych interesów konsumentów. Chodzi o uruchamianie niezamówionych płatnych usług dodatkowych.
0 1 0 28.07.2021„Formy angażowania użytkowników w social media”. Nowa publikacja grupy roboczej social media IAB PolskaGrupa robocza social media działająca w strukturach IAB Polska przygotowała publikację „Formy angażowania użytkowników w social media”. Jej celem jest edukowanie rynku i promowanie dobrych praktyk związanych z promocją marek w mediach społecznościowych. Tym razem eksperci skupili się na czterech formach aktywności: konkursach, loteriach, challenge’ach i channel pointach.
1 1 0 28.07.2021Historyczne logo Prudentiala powraca w kampanii na igrzyska olimpijskieZ okazji trwających w Tokio igrzysk olimpijskich Prudential rozpoczął kampanię „Who’s Your Rock?” („Kto jest Twoją skałą?”). Przywraca w niej dawne logo firmy – Skałę Gibraltarską wpisaną w okrąg, która ma symbolizować siłę i odporność.
0 1 0 28.07.2021Facebook ograniczy targetowanie reklam do nieletnich na Facebooku, Messengerze i Instagramie27 lipca Facebook ogłosił wprowadzenie zmian dotyczących osób nieletnich na swoich platformach. Od teraz konta osób poniżej 16. roku życia będą domyślnie prywatne. Firma utrudni też potencjalnie podejrzanym profilom znalezienie młodych ludzi, a reklamodawcom ograniczy możliwości kierowania do nich reklam.
0 1 1 28.07.2021Ośmiu na dziesięciu Polaków przejmuje się zmianami klimatu – pokazuje badanie Deloitte81 proc. Polaków deklaruje, że zmiany klimatyczne są dla nich powodem do obaw. Wyniki badania przeprowadzonego przez ekspertów firmy doradczej Deloitte „Climate Sentiment Index” pokazują też, że sześciu na dziesięciu badanych odczuwa poważny niepokój związany ze stanem środowiska naturalnego. Zdecydowanie najwięcej jest w tej grupie kobiet.
0 1 0 28.07.2021Silver Models – rusza platforma dla influencerów i modeli z pokolenia 50+Silver Agency powołała nową spółkę – Silver Models. To platforma, która łączy influencerów oraz modeli po 50. roku życia i rozwija ich w obu obszarach jednocześnie. Ma to być autorska odpowiedź na rosnące zainteresowanie marketingiem skierowanym do osób dojrzałych i potrzebę aktywizacji pokolenia 50+ w celu podejmowania współpracy reklamowej.
0 5 0 28.07.2021Co czwarty Polak jest gotowy na pracę związaną z nielegalną działalnością oraz złamanie swoich zasad moralnych, aby się wzbogacić. Wyniki badaniaJeden na czterech Polaków zgodziłby się na pracę związaną z nielegalną działalnością oraz złamanie swojego kodeksu moralnego, aby stać się bogaty. Mężczyźni i osoby zamożniejsze są bardziej skłonni do takich zachowań. Serwis kariery InterviewMe.pl przeprowadził badanie „Do czego byłbyś zdolny, aby się wzbogacić”, w którym zapytano ponad 700 respondentów o to, na jakie poświęcenia byliby gotowi, aby się wzbogacić.
1 1 0 28.07.2021Rayssa Leal – trzynastoletnia wicemistrzyni olimpijska – w reklamie NikeTrzynastoletnia Rayssa Leal, która w Tokio zdobyła srebrny medal olimpijski w skateboardingu w kategorii street, wystąpiła w reklamie Nike. Spot nawiązuje do zamieszczanych przez nastolatkę w social media materiałów, w których jeździła na deskorolce w stroju wróżki.