Piwo Buh Wojewódzkiego i Palikota już dostępne. Jednak nie zawiera CBD
  • 1
  • 8
14.01.2021

Piwo Buh Wojewódzkiego i Palikota już dostępne. Jednak nie zawiera CBD

Od kilku miesięcy emocje konsumentów wzbudzało piwo Buh tworzone przez spółkę Przyjazne Państwo Janusza Palikota, Kuby Wojewódzkiego i Tomasza Czechowskiego. Z prowadzonych działań wywnioskować można było, że produkt zawierać będzie CBD. Jak się okazało, nie była to prawda.

Piwo Buh, które trafiło do sprzedaży 7 stycznia, zawiera susz konopny. Według zapowiedzi miała się w nim znaleźć także frakcja olejów uzyskanych z konopi – CBD.

Sprawie przyjrzał się youtuber Przemysław Zawadzki, który zajmuje się tematyką konopi. Sprawdził laboratoryjnie, czy w piwie faktycznie znajduje się CBD. W polskim prawie obecność kannabinoidów w produktach spożywczych jest zabroniona. Okazało się, że piwo nie zawiera nawet śladowych ilości CBD. Wyniki analizy wywołały niezadowolenie części konsumentów.

Piwo można kupić w sklepach sieci Żabka w całej Polsce. Wkrótce ma być też dostępne w sklepie firmowym Browaru Tenczynek. Cena za butelkę to 8,99 zł.

Ambasadorami kampanii promującej nowy produkt są Kuba Wojewódzki, Janusz Palikot i Katarzyna Warnke. Można ich oglądać w kreacjach internetowych i OOH. W Warszawie pojawił się też mural autorstwa Good Looking Studio. Zapowiadane są działania w telewizji.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez Janusz Palikot (@januszpalikot)

Wkrótce na rynku ma pojawić się także Buh Pils, a na wiosnę wersja bezalkoholowa.

  • 8
Oczekiwane piwo Buh rozczarowało?

Oczekiwane piwo Buh rozczarowało?

14 stycznia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.01.2021

Noworoczne wyprzedaże: w dół poszły ceny dronów i laptopów, w górę zabawek oraz drobnego AGD – badanie Deloitte i Dealavo

W tym roku noworoczne wyprzedaże mają specyficzny charakter. Ze względu na pandemiczne obostrzenia można z nich bowiem skorzystać przede wszystkim w sklepach internetowych. Czy na początku 2021 r. klienci mogą liczyć na atrakcyjne okazje? Jak wynika z kolejnej edycji „Świątecznego barometru cenowego”, ruch cenowy w największych sklepach online w pierwszej dekadzie stycznia w porównaniu z cenami z połowy listopada 2020 r. wyniósł 3,7 proc. Oznacza to, że znacznie więcej produktów podrożało, niż potaniało.