Marlboro M fikcją, marihuana nowym biznesem?Marlboro M fikcją, marihuana nowym biznesem?Marlboro M fikcją, marihuana nowym biznesem?Marlboro M fikcją, marihuana nowym biznesem?
Na razie to żarty. W przyszłości – kto wie? (fot. Pixabay)

Marlboro M fikcją, marihuana nowym biznesem?

Marlboro M fikcją, marihuana nowym biznesem?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Legalizacja marihuany w dwóch amerykańskich stanach sprawiła, że szybko znaleźli się chętni do stworzenia nowej gałęzi marketingowego biznesu.

Szaleństwo, jakie wywołują konopie (nawet u tych, którzy ich nie palą), pokazuje kariera sfabrykowanej informacji satyrycznego portalu Abril Uno (hiszp. pierwszy kwietnia, czyli prima aprilis). Koncern tytoniowy Philip Morris miał wprowadzić na rynek papierosy z marihuaną – Marlboro M. Wizualnie opakowanie niemal takie jak dotychczasowe, z tą różnicą, że czerwień zastąpiono zielenią, dodano napis „cannabis” oraz ikoniczny wizerunek liścia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się