TikTok wprowadza zmianę mającą zwiększać prywatność i bezpieczeństwo najmłodszych użytkowników - Marketing przy Kawie
TikTok wprowadza zmianę mającą zwiększać prywatność i bezpieczeństwo najmłodszych użytkowników
  • 0
  • 1
14.01.2021

TikTok wprowadza zmianę mającą zwiększać prywatność i bezpieczeństwo najmłodszych użytkowników

TikTok wprowadza zmianę w prywatności kont użytkowników w wieku 13–15 lat. Będą one domyślnie ustawione jako prywatne. Jest to kolejny krok firmy mający promować bezpieczeństwo młodych osób w Internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

14 stycznia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
14.01.2021

Noworoczne wyprzedaże: w dół poszły ceny dronów i laptopów, w górę zabawek oraz drobnego AGD – badanie Deloitte i Dealavo

W tym roku noworoczne wyprzedaże mają specyficzny charakter. Ze względu na pandemiczne obostrzenia można z nich bowiem skorzystać przede wszystkim w sklepach internetowych. Czy na początku 2021 r. klienci mogą liczyć na atrakcyjne okazje? Jak wynika z kolejnej edycji „Świątecznego barometru cenowego”, ruch cenowy w największych sklepach online w pierwszej dekadzie stycznia w porównaniu z cenami z połowy listopada 2020 r. wyniósł 3,7 proc. Oznacza to, że znacznie więcej produktów podrożało, niż potaniało.

  • 0
  • 1
  • 0
14.01.2021

Zmowa na rynku fitness – UOKiK nałożył ponad 32 mln zł kary

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny nałożył kary w łącznej wysokości ponad 32 mln zł na największe sieci fitness, w tym spółkę Benefit Systems, operatora kart MultiSport, za porozumienie ograniczające konkurencję – podział rynku. Ukarano również sześciu menedżerów bezpośrednio zaangażowanych w porozumienie sankcjami w wysokości prawie 800 tys. zł. W efekcie działań przedsiębiorców ograniczono możliwość wyboru sieci, z usług której konsumenci mogli skorzystać.