Firma L’Oréal zaprezentowała Perso – gadżet do tworzenia spersonalizowanych kosmetyków
  • 1
  • 1
8.01.2020

Firma L’Oréal zaprezentowała Perso – gadżet do tworzenia spersonalizowanych kosmetyków

Podczas targów CES 2020 firma L’Oréal zaprezentowała urządzenie, które wykorzystuje sztuczną inteligencję do tworzenia spersonalizowanych kosmetyków. Z jego pomocą można m.in. przygotować dopasowany do indywidualnych potrzeb krem czy odpowiednią do karnacji lub koloru ubrań szminkę.

Niewielkie urządzenie o nazwie Perso tworzy spersonalizowane kompozycje ze specjalnych nabojów. Można w ten sposób wyprodukować szminkę, podkład i krem.

W przypadku podkładu urządzenie oprócz cech skóry uwzględnia m.in. takie czynniki, jak aktualne zanieczyszczenie powietrza, wilgotność czy temperatura.

Przy tworzeniu szminki pod uwagę brany jest kolor włosów, oczu, odcień skóry, a nawet kolor ubrania użytkowniczki. Ponadto, wykorzystując rozszerzoną rzeczywistość, urządzenie pozwala zobaczyć efekt na ekranie telefonu jeszcze przed wymieszaniem składników.

Zanim zaprezentowano nowość, testowano ją przez kilka miesięcy na grupie 400 kobiet o różnych odcieniach skóry. L’Oréal planuje wprowadzenie Perso na rynek w 2021 r. Technologia opracowana została przez L’Oréal Technology Incubator.

Źródło: www.fortune.com

  • 1
Perso

Czy gadżet L’Oréala to przyszłość kosmetyków?

8 stycznia 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
8.01.2020

Największe kryzysy wizerunkowe 2019 r.: Kościół Katolicki, Marian Banaś, Narodowy Bank Polski

Największy kryzys wizerunkowy 2019 r. w Polsce dotyczy Kościoła Katolickiego w związku z publikacjami medialnymi na temat nadużyć hierarchów i księży. Drugi w kolejności związany jest z Marianem Banasiem i Najwyższą Izbą Kontroli. Trzeci w rankingu znalazł się Narodowy Bank Polski i kwestia komunikacji wysokich wynagrodzeń najbliższych współpracownic jego prezesa – wynika z badania „Kryzysometr 2019/2020” Alert Media Communications.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
8.01.2020

Potencjał sprzedażowy Instagrama – wyniki badań

Media społecznościowe są już niezaprzeczalnie częścią naszego życia. Z Instagrama korzysta ponad miliard użytkowników na całym świecie, a w Polsce ponad 8 mln osób*. Na tle innych serwisów kojarzony jest on przede wszystkim z ubraniami, trendami z obszaru mody oraz obserwowaniem życia innych osób. Kosmetyki, wakacje i wyjazdy to kolejne kategorie silnie łączone z tym serwisem – wynika z badania „Potencjał sprzedażowy Instagrama. Raport BrandLift”.