Miłość do piwa w czasach zarazy. Jak marki piw kraftowych radzą sobie w czasie epidemii?Miłość do piwa w czasach zarazy. Jak marki piw kraftowych radzą sobie w czasie epidemii?Miłość do piwa w czasach zarazy. Jak marki piw kraftowych radzą sobie w czasie epidemii?Miłość do piwa w czasach zarazy. Jak marki piw kraftowych radzą sobie w czasie epidemii?
Polski kraft ma problemy, ale ma też lojalnych fanów (źr. Browar Pinta)

Miłość do piwa w czasach zarazy. Jak marki piw kraftowych radzą sobie w czasie epidemii?

Miłość do piwa w czasach zarazy. Jak marki piw kraftowych radzą sobie w czasie epidemii?
Juliusz Gajewski

Juliusz Gajewski

-

social media executive, Bluerank

Juliusz Gajewski

Juliusz Gajewski

social media executive
Bluerank

Pasjonat mediów społecznościowych, dobrego piwa, oryginalnej kuchni oraz ciekawej muzyki. Pasję do piwa rzemieślniczego realizuje na swoim piwnym instagramowym profilu (@pochmielony), zaś muzycznie spełnia się, grając na syntezatorach oraz tworząc autorską muzykę. Lubi pisać. Inspiruje go otaczająca rzeczywistość.

Sytuacja związana z epidemią koronawirusa dotyka kolejne branże i już wiemy, że kilkumiesięczny przestój mocno wpłynie na krajową gospodarkę. Największe straty dosięgną gastronomię. Ale z jeszcze poważniejszymi problemami zmagają się m.in. puby z piwem rzemieślniczym. Jak starają się walczyć o przetrwanie?

Gastronomia, w związku z obostrzeniami nakazującymi zamkniecie lokali, z dnia na dzień straciła możliwość przyjmowania gości. Wymusiło to zupełnie nowy model funkcjonowania – większość lokali skupiła się na wynosach i sprzedaży voucherów. Dzięki temu mają szansę uniknąć całkowitego zamknięcia. A co mogą zrobić np. marki piw kraftowych czy serwujące je puby?

Puby z piwem rzemieślniczym w zdecydowanej większości nie oferują posiłków.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się