ASA przygląda się reklamom marki Shell dotyczącym neutralności pod względem emisji CO2 - Marketing przy Kawie
ASA przygląda się reklamom marki Shell dotyczącym neutralności pod względem emisji CO2
  • 0
  • 1
4.03.2020

ASA przygląda się reklamom marki Shell dotyczącym neutralności pod względem emisji CO2

Do brytyjskiego Advertising Standards Authority wpłynęły skargi na reklamy Shella. Koncern paliwowy twierdzi w nich, że kierowcy korzystający z jego stacji benzynowych mogą przyczyniać się do jazdy neutralnej pod względem emisji dwutlenku węgla.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56538 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 marca 2020

3 marca 2020